Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ابوقرا بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل ایران در روز سوم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان، اظهار کرد: این پیروزی را به تیم قدرتمند ایران تبریک می‌گویم و از بازیکنانم انتظار پیروزی مقابل ایران را نداشتم.

وی افزود: بازیکنان ما از لحاظ قدی نسبت به تیم ایران کوتاه‌تر هستند و این موضوع کار ما را بسیار سخت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل عراق گفت: ما هر سه دیدار خود را تا اینجای کار واگذار کردیم و اکنون تمام تمرکزمان را برای پیروزی مقابل عراق گذاشته‌ایم.

ابوقرا تصریح کرد: بازیکنان ما تجربه بسیار کمی دارند و مهم‌ترین هدف ما از حضور در مسابقات غرب آسیا کسب تجربه است.

دیدار تیم‌های ایران و اردن در روز نخست مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان با برتری ۹۰ بر ۲۵ ایران همراه بود.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان در حال برگزاری است.

کد خبر 4361433

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن تیم بسکتبال نوجوانان ایران گرگان مسابقات بسکتبال غرب آسیا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان