Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از ارائه طرح ایجاد گلخانه از سوی این واحد دانشگاهی به هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان خبر داد.

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با بیان اینکه این طرح مراحل اولیه خود را سپری می‌کند اظهار کرد: «با توجه به وجود چاه آب در زمین‌ 30 هکتاری کشاورزی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب، طرح ایجاد گلخانه به هیات امنا ارائه شد و قرار است نهال لیمو و نخل‌های اصلاح شده هم در این زمین‌ها کاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با اعلام اینکه مرکز رشد در راستای درآمدزایی و طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان ایجاد شده بیان کرد:‌ طرح پژوهشی «کود کومپوزیت» شرکت دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی در دست اجرا است و امسال نهایی می‌‌شود.»

باقری از افزایش دانشجو در ترم مهر 97 خبر داد و با توجه به چشم‌انداز این واحد دانشگاهی اظهار کرد: «واحد میناب از لحاظ فرهنگی و پژوهشی رو به رشد است و از لحاظ آموزشی به کیفیت توجه دارد.»

وی با توجه به دستاوردهای این واحد دانشگاهی گفت: «این دانشگاه از لحاظ آموزشی نزدیک به چهار هزار فارغ‌التحصیل داشته است و حدود 30 مقاله چاپ شده دارد و رتبه برتر فرهنگی در شرق هرمزگان را به طور متوالی در سه سال به دست آورده است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب که به مناسبت سالروز راه‌اندازی این دانشگاه در اوایل مرداد 82 با آنا گفت‌وگو می‌کرد گفت: «واحد میناب بصورت رسمی از سال 83 با 60 دانشجو و دو رشته آغاز به کار کرد و اکنون با 1410 دانشجو و 32 رشته و 18 هیات علمی فعالیت می‌کند.»

انتهای پیام/4062/4046

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد