Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پوررفیعی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به افزایش8درصدی تعداد تماس های مرکز پلیس ۱۱۰ در سه ماهه نخست سال ۹۷ گفت: تماس و اخبار فوریتی بین ۳ تا ۱۰ دقیقه اخبار غیر فوریتی بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه و اخبار بررسی اطلاعاتی بین ۱۵ دقیقه تا ۱۵ روز رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پوررفیعی افزود: حدود ۷۰ درصد کل تماسهای امداد خواهان با ۱۱۰ در زمینه اخذ راهنمایی ، ارشاد و مشاوره از پلیس بوده که در این دسته از تماسها نیازمندیهای پلیسی ، قضایی اجتماعی ، پاسخ سوالات ، ابهامات و مواردی که نیاز به حضور فیزیکی پلیس نمی باشد توسط اپراتوران ۱۱۰ به صورت تلفنی به امدادخواهان ارائه میگردد.

وی راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ و پیش بینی ، تهیه و تکمیل نیازمندیها و زیرساختهای مورد نیاز جهت اجرای طرح کشوری تجمیع خطوط ۱۱۰ در آینده نزدیک را از جمله اقدامات انجام شده در راستای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات رسانی به امدادخواهان دانست.

پور رفیعی همچنین با بیان اینکه تعداد تماس های روزانه با مرکز پلیس ۱۱۰ بسته به ایام و مناسبتها متفاوت است تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی جامعه اقدامات مختلفی از جمله مصاحبه رادیو و تلویزیونی معاون ف. ا. استان و رئیس پلیس ۱۱۰ استان ، مصاحبه با اصحاب جراید ، نصب بنرهای تبلیغاتی در معابر شهری در رابطه با موضوعات مرتبط با ۱۱۰ از جمله تبلیغ سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ ، توزیع بروشور تبلیغاتی در مراسماتی مانند نمازجمعه و غیره ، سخنرانی آموزشی و تبلیغاتی ۱۱۰ در مدارس ، مساجد ، دانشگاه ، اصناف ، روستا به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/ ا

راه اندازی سامانه پیام کوتاه  ۱۱۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت

سردار سرتیپ دوم جلیل موقوفه‌ئی در دیدار نوروزی با استاندار سمنان گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۳ با همراهی بخش‌های مختلف در دست اجرا است و در هشت روز نخست تعطیلات کاهش ۱۸ درصد وقوع و افزایش ۳۸ درصدی کشف سرقت‌ و افزایش ۷۲ درصدی دستگیری سارقان در استان سمنان در مقایسه با نوروز گذشته ثبت شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ابراز کرد: اقدامات پیشگیرانه و مدیریت کارها در طرح نوروزی ۱۴۰۳، منجر به کاهش ۵۰ درصدی تصادفات منجر به فوت ‌در استان سمنان شد.

 

وی افزود: کاهش ۱۰ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۸ درصد کشف سرقت از جمله موفقیت‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: ۹۰ درصد پرونده‌ها در بخش پلیس سایبری و فضای مجازی و ۱۰۰ درصد جرایم جنایی استان در سال ۱۴۰۲ کشف شد.

وی ادامه داد: افزایش ۲۵ درصد دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و افزایش ۱۰ درصدی برخورد با فروشندگان مواد مخدر خرد و عمده، از دیگر تلاش‌های پلیس استان سمنان در سال گذشته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است
  • افزایش ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما نسبت به سال گذشته
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام