Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهداد سلیمی در حاشیه حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تجهیزاتی که با آن در حال حاضر مشغول به تمرین هستیم همان تجهیزاتی است که ما در المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ با آن تمرین کردیم و تجهیزات جدیدی نیست. تجهیزات ما کاملاً کهنه و فرسوده شده و به‌روز و جدید نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تجهیزات بازی‌های آسیایی آشنا نیستیم ضمن اینکه این تجهیزات زمینه آسیب‌دیدگی ورزشکاران را بیشتر می‌کند.

 وی ادامه داد: ما از نحوه پرداخت پاداش‌ها گله‌مند هستیم و امیدواریم که برای آینده تدبیری اندیشیده شود که این مشکلات پیش نیاید.

سلیمی افزود: آقای وزیر! متأسفانه قول‌هایی که برای پاداش قهرمانی به ما داده بودید پرداخت نشد و قرار بود یک پاداش ویژه هم بدهید که در همین حین سلطانی‌فر وزیر ورزش با خنده اعلام کرد که چنین قولی نداده است!‌ در همین حین وزیر ورزش که با خنده صحبت می‌کرد به شوخی روبه سلیمی گفت که اگر خبرنگاران و فیلمبرداران سندی آوردند ما با آقای صالحی امیری بررسی می‌کنیم. در پاسخ به این شوخی وزیر ورزش سلیمی اعلام کرد که خودش فیلم آن را جور می‌کند! 

این قهرمان المپیکی در پایان ضمن تشکر از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بابت فراهم کردن امکانات و بودجه از رئیس فدراسیون قدردانی کرد؛ چراکه به‌تازگی هم یک سونا و جکوزی برای وزنه‌برداران فراهم شده تا آنها دچار مصدومیت نشوند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟