Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي گفت: ساخت بيمارستان 85 تختخوابي علاوه بر افزايش رضايت عمومي به توسعه بخش گردشگري مهديشهر کمک مي کند.

احمد همتي عصر روز دوشنبه در حاشيه بازديد معاون وزير راه و شهرسازي از روند ساخت بيمارستان 85 تختخوابي اين شهرستان در گفت و گو با ايرنا افزود : اين بيمارستان تا امروز با پيگيري هاي مستمر اين جانب و مسوولان ذيربط بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت : يکي از مشکلات بهره برداري نشدن اين مرکز درماني در سالهاي گذشته، نداشتن اعتبار بود که اين مشکل با بررسي و تلاش هاي فراوان برطرف شد و پيش بيني مي شود اين طرح در آينده نزديک به بهره برداري برسد.
همتي ادامه داد : به دليل اين که اين طرح از مطالبات مردم مهديشهر است مسوولان مربوط و پيمانکار تمام تلاش خود را براي راه اندازي آن در زمان کوتاه انجام دهند.
نماينده مردم سمنان، مهديشهر و سرخه در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد : بعد از اتمام ساختمان بيمارستان، عمليات تجهيز لوازم پزشکي انجام مي شود و از اکنون پيگيري هاي لازم براي تخصيص اعتبار 100 ميليارد ريال که در سفر وزير بهداشت به سمنان در سال گذشته مصوب شد، انجام مي شود.
همتي ادامه داد : اين طرح علاوه بر اين که در کاهش مشکلات جسماني بيماران اين ديار مي تواند نقش بسزايي داشته باشد، نقش غيرقابل انکاري در توسعه بخش گردشگري استان سمنان دارد.
به گفته اين نماينده مجلس بيمارستان يکي از معيارهاي جاده امن و سالم به شمار مي آيد و مسافران اگر از وجود يک مرکز درماني مجهز اطمينان حاصل کنند، بيشتر از اين محورهاي اين شهرستان تردد مي کنند و در رونق گردشگري و افزايش اشتغال تاثير خواهد بود.
به گزارش ايرنا، در اين نشست، محمد جعفر عليزاده معاون وزير راه و شهرسازي، حسن ارگي فرماندار مهديشهر و چند تن از مديران استاني و شهرستاني حضور داشتند.
شهرستان مهديشهر بيش از 50 هزار نفر جمعيت دارد.
6026/739
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز بی‌تلفات جاده‌ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه چهار روز نخست طرح نوروزی در محورهای این استان بدون تلفات جاده‌ای سپری شده است.

پژمان قرائیان امروز، ۲۸ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت چهار روز از طرح نوروزی تا صبح امروز ۱۰ هزار و ۳۱۵ مورد مراجعه به اورژانس این استان انجام شده است که ۹ هزار و ۲۵۹ نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و یک هزار و ۵۶ نفر نیز بستری شدند.

 وی با بیان اینکه ۸۰ مورد از بستری‌ها مربوط به سوانح جاده‌ای این چهار روز بودند تصریح کرد: خوشبختانه طی این چهار روز آغازی طرح هیچ مورد فوتی در سوانح رانندگی استان نداشتیم.

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۲۳۵ نفر از بیماران مراجعه کننده غیرتصادفی بودند ادامه داد: ۱۶ مورد فوتی در موارد غیرتصادفی در این چهار روز در اورژانس‌های استان گزارش شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از انجام ۴۹۹ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ در این چهار روزه خبر داد و افزود: ۳۰۷ مورد از این ماموریت‌ها در حوزه شهری و ۱۹۲ مورد در حوزه جاده‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ ماموریت از ماموریت‌های اورژانس در این چهار روزه مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است، گفت: ۳۹۹ ماموریت غیرتصادفی نیز توسط همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی طی این چند روز انجام شده است.

وی آمار کل مصدومان این چهار روزه را ۴۹۰ اعلام و خاطرنشان کرد: ۱۳۴ مورد از این مصدومان مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

قرائیان از انجام  هفت هزار و ۸۷۵ ماموریت از سوی اورژانس پیش بیمارستانی استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و افزود: ۳ هزار و ۹۰۰ مورد از این ماموریت‌ها جاده‌ای و مابقی در حوزه شهری انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از آماده سازی سرخه و درجزین برای گردشگری نوروزی
  • آمادگی سمنان برای میزبانی از مسافران نوروزی
  • آمادگی سمنان برای اسکان ۵۰ هزار نفر در هر شب
  • نمایشگاه تخصصی باستان‌شناختی ریتون و آبریزهای سفالی افتتاح شد
  • چهار روز بی‌تلفات جاده‌ای در استان سمنان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق شاهرود و مهدیشهر
  • نمایشگاه خوشنویسی بهار قرآن در مهدیشهر
  • تنش آبی و جوانی جمعیت مباحث استان سمنان نیازمند توجه در سال جدید است
  • آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه
  • صدور اولین مجوز فروشگاه صنایع‌دستی برای هتل در استان سمنان