Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:40:37 GMT

830 چشمه سرویس بهداشتی در منطقه 4 تهران احداث شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۵۹۵۸

830 چشمه سرویس بهداشتی در منطقه 4 تهران احداث شد

تهران- ایرنا- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 شهرداری تهران از احداث 840 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها و سطح معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 4، رضا معلم اظهارداشت: به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به نیازسنجی های انجام شده در خصوص سرویس های بهداشتی، توسعه و بازسازی سرویس های بهداشتی سطح منطقه در اولویت برنامه ها قرار گرفته و تاکنون 840 چشمه سرویس بهداشتی در 180 نقطه در منطقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تامین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی پاکیزه، کارآمد و مجهز در سطح منطقه انتظار به‌جای شهروندان از مدیریت شهری است که به همین خاطر، شکل تازه‌ای از سرویس های بهداشتی عمومی طراحی و نصب شد.
معلم ادامه داد: سرانه سرویس های بهداشتی برای آقایان در استاندارد مورد نیاز برای هر یکهزار و 100 نفر مرد یک چشمه است و با توجه به جمعیت آقایان در منطقه تعداد سرویس های بهداشتی مورد نیاز 415 چشمه است؛ در حالیکه در سطح منطقه برای آقایان 420 چشمه سرویس بهداشتی وجود دارد.
وی با اشاره به سرانه سرویس های بهداشتی بانوان و کودکان گفت: سرانه استاندارد مورد نیاز برای بانوان و کودکان برای هر 550 نفر یک چشمه بوده و تعداد مورد نیاز در منطقه 939 چشمه است.
این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد سرویس های بهداشتی برای بانوان در منطقه 4 تنها 420 چشمه بوده و 519 چشمه که در حدود 60 درصد نیاز منطقه است، کسری دارد.

تهرام/9353//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرويس بهداشتي منطقه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استان لرستان همواره به دلیل تنوع آب‎ و ‎هوایی بی‌نظیر، آثار تاریخی و باستانی فراوان و جاذبه‌های بی‌نظیر و بکر گردشگری موردتوجه گردشگران بوده و به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و کرمانشاه در فصول گردشگری به ویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
شهرستان سلسله نیز با قرار گرفتن در شمال استان و به دلیل جوشش بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب دارای آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی دل‌انگیز و فرح‌بخش است به‌گونه‌ای که زیبایی‌های دل‌فریب و آثار تاریخی بسیار این شهرستان هرسال در ایام گردشگری، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط استان و کشور به این شهرستان که به بهشت لرستان معروف است می‌کشاند و بی‌شک این شهرستان می‎تواند در سایه‌سار توجه بیشتر مسئولان به یکی از شهرستان‎های پربازدید برای گردشگران تبدیل شود.
سراب هنام یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای شهرستان سلسله است که در۱۵ کیلومتری شرق شهر الشتر واقع شده است و به علت قرارگرفتن در کنار خانه تاریخی رحمتی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
آنچه سبب وجه تمایز این سراب با دیگر سراب‎های منطقه شده، سرچشمه گرفتن آن از دل بنایی تاریخی خانه رحمتی است.
خانه‌ای تاریخی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران پهلوی اول توسط شخصی بنام مردان رحمتی ساخته شده و به همین دلیل این بنای تاریخی خانه رحمتی نام گرفته است.
مساحت این بنای ارزشمند در حدود ۳۰۰ متر مربع بوده و گویا توسط دو معمار الشتری با مصالحی از سنگ و چوب ساخته شده، این اثر در سال ۱۳۸۵ از طرف مالک آن به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذارشده و با شماره ۱۶۰۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
شهرداری الشتر نیز  باهدف جذب بیشتر گردشگر اقداماتی در جهت زیباسازی محیط اطراف این سراب کرده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود