Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این بازی ها که دوشنبه در سالن باشگاه ایثار شیراز برگزار شد، تیم های شرکت کننده در سه رده سنی با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در رده سنی 18 سال، تیم بخش زرقان شیراز بر سکوی نخست ایستاد، باشگاه فروزان گراش نایب قهرمان شد و تیم کازرون هم عنوان سوم را کسب کرد.
همچنین در بخش بزرگسالان، باشگاه ایران زمین شیراز به مقام قهرمانی رسید، تیم نام آوران شیراز دوم شد و کازرون هم به مقام سوم دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده جوانان هم باشگاه فروزان گراش مقام نخست را از آن خود کرد، باشگاه ایران زمین شیراز دوم شد و تیم های کازرون و باشگاه ایثار شیراز هم به صورت مشترک سوم شدند.
نفرات برتر این مسابقه ها در قالب تیم فارس به رقابت های کشوری اعزام خواهند شد.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ایران بازی زمین شیراز تیم رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • راه‌اندازی پروژه دوچرخه و موتور برقی اشتراکی در مناطق ۱۱ گانه شیراز
  • معرفی برترین‌های پرش با اسب استان اصفهان
  • از نمایشگاه کتاب تا راه‌اندازی رادیو بانوان