Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@06:42:28 GMT

مدل های جدید لباس مجلسی، شیک و زیبا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۶۳۷۷

مدل های جدید لباس مجلسی، شیک و زیبا

امروزه همه خانم‌ها و دختران جوان به مد و زیبایی خود اهمیت زیادی می‌دهند. یکی از مهم‌ترین اصول مد و زیبایی انتخاب لباس مناسب برای مجالس می‌باشد شاید خیلی از افراد از روی لباس حتی شخصیت انسان را نیز قضاوت کنند پس انتخاب لباس امری مهم و ضروری است و باید با دقت فراوانی انتخاب شود. برای هر مجلس و میهمانی باید لباس مخصوصی انتخاب شود مثلا لباس مراسم عروسی با میهمانی ساده زمین تا آسمان تفاوت دارد بنابراین باید با توجه به نوع مراسم لباس انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همراه ما باشید تا این گالری را ببینیم.


سعی نکنید همیشه بر طبق مد پیش روید لباسی را انتخاب کنید که برازنده شخصیت شما باشد و شما را زیباتر نشان دهد. هیچ لباسی را صرفا به خاطر مد بودنش انتخاب نکنید.


این لباس‌ها برای میهمانی عروسی، تولد مناسب هستند دقت داشته باشید که لباس یک خانم با دختر جوان متفاوت است و شما باید بر اساس سن خود لباس مجلسی را انتخاب نمایید. قبل از هر چیز لباس انتخابی شما باید ایراد‌های اندام شما را بپوشاند و شما را خوش اندام نشان دهد. همچنین رنگ لباس مجلسی باید به رنگ پوست شما بیاید.                

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس لباس مجلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لشکری از سوسک‌های سایبورگ کوله‌بر که از راه دور هدایت می‌شوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دانشمندان در سنگاپور یک لشکر سوسک سایبورگ را که از راه دور کنترل می‌شدند در ناحیه‌ای بیابانی رها کردند تا چنین گروهی را برای ماموریت‌های جست‌و‌جو و نجات در آینده آزمایش کنند.

به گزارش فرارو، یافته‌های این پژوهش که هنوز داوری علمی دقیق نشده است، نشان داد که می‌توان ۲۰ سوسک هیسینگ ماداگاسکار را در حالی که کوله‌های رایانه‌ای کوچکی بر پشت دارند به‌صورت گروهی واحد روی تپه‌ای شنی هدایت کرد.

این سوسک‌های سایبورگ سوسک‌های زنده حامل فناوری‌اند که دانشمندان با استفاده از آن می‌توانند کنترلشان کنند.

پژوهشگران دانشگاه صنعتی نانیانگ در سنگاپور توانستند فرمان‌ها را به سوسک‌ها منتقل کنند، و به آن‌ها بگویند از کدام سمت بروند.

این فرمان‌ها از کوله‌پشتی‌ها و طریق الکترود‌هایی که در دو طرف اندام‌های حسی سوسک‌ها قرار داشتند، به اندام‌های حسی حشرات منتقل می‌شدند.

در حالی که دانشمندان می‌توانستند سوسک‌ها را به سمت چپ یا راست حرکت دهند، سوسک‌ها خودشان نیز می‌توانستند به روال معمول راهشان را پیدا کنند و موانع را دور بزنند.

پژوهشگران همچنین چند مورد مستند ثبت کردند سوسک‌هایی که اتفاقی به پشت می‌افتادند با کمک بقیه برگردانده می‌شدند تا روی پاهایشان بایستند.

در حالی که دانشمندان تاکنون تبدیل حشرات به موجودات سایبورگ را به‌صورت مستند و گسترده نشان داده‌اند، نمایش رفتار گروهی چنین سامانه‌های چند -‌سایبورگی دشوار بوده است.

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • دلیل و عوارض بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • سندرم درس (DRESS) چیست؟ / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • (ویدئو) لشکری از سوسک‌های سایبورگ کوله‌بر که از راه دور هدایت می‌شوند
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!