Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان جم با بیان این مطلب گفت: حوزه سلامت در جامعه ماشینی و مدرن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد و تاکنون در دولت تدبیر امید بیش از 70 درصد از پروژه‌ها و طرح‌های حوزه سلامت به سرانجام رسیده است.

محمد حسینی با اشاره بر اینکه حوزه سلامت در دولت‌های یازدهم و دوازدهم جزو اولویت‌های کاری دولت بوده، افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات و وقت دولت صرف حوزه سلامت کشور شده که در دولت‌های قبل بی‌سابقه بوده و اجرای طرح بزرگ نظام سلامت نیز یکی از اقدامات مهم دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی مشارکت مردمی را عامل موفقیت طرح‌ها و برنامه‌های بهداشتی دانست و گفت: سمن‌ها و فعالان اجتماعی در پیشبرد اهداف بهداشتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و نیاز است سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در کنار آنها باشند تا بتوانیم گامی موثر در ارتقای سطح سلامت شهرستان برداریم.

وی با بیان اینکه پنج اولویت اول حوزه سلامت شهرستان جم تدوین شده، افزود: برای رفع معظلات حوزه بهداشت از ظرفیت‌های موجود شهرستان استفاده می‌شود و در صورت نیاز از اعتبارات استانی و ملی در این خصوص استفاده می‌شود.

فرماندار جم حل مشکل آب و پسماند فاضلاب شهری را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان جم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرک‌های مسکونی منطقه و اعتبارات استانی این مشکل جدی را حل کینم.

وی، با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی شهرستان جم گفت: تکمیل طرح‌های آب‌رسانی از جمله آب‌شیرین‌کن سیراف و خط انتقال آب‌رسانی برای تامین آب‌آشامیدنی شهرها و روستاهای جم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

حسینی با اشاره بر اینکه اصل پیشگیری مقدم بر درمان است، تصریح کرد: بیشترین هزینه‌های حوزه سلامت در بخش درمان است که باید در این راستا در حوزه پیشگیری اقدامات موثر انجام شود و در این‌خصوص تمامی دستگاه‌های اداری شهرستان نسبت به انجام آن مکلف هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیراف شهرستان جم آب آشامیدنی جم آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری