Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران فتح‌الله گولن، متهم اصلی طراحی کودتای نافرجام سال 2016 ترکیه، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای مبنی بر مرگ او بر اثر سرطان و دفن جسدش در محلی نامشخص را تکذیب کردند.

سخنگوی تشکیلات گولن در این باره گفت: آقای گولن زنده است و این گزارش ها صحت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تشکیلات برای اثبات زنده بودن گولن، شماری از بیانیه های وی را پس از تاریخ انتشار شایعه مرگ او منتشر کرده است. یکی از بیانیه های منتشرشده در همدردی با قربانیان آتش سوزی اخیر یونان است.

هفته گذشته چندین رسانه ترکیه ای از مرگ گولن خبر دادند. بر اساس گزارش این رسانه ها، متهم اصلی کودتای نافرجام ترکیه ماه گذشته بر اثر بیماری سرطان درگذشته و جسد وی در مکانی نامعلوم دفن شده است.

مقامات آنکارا بارها از دولت آمریکا خواسته اند گولن را که در ایالت پنسیلوانیای این کشور زندگی می کند، به ترکیه استرداد کند تا او به جرم طراحی کودتای سال 2016 در ترکیه محاکمه شود.

در ادامه گزارش اسپوتنیک آمده است پس از کودتای سال 2016 میلادی ترکیه، 500 هزار پرسنل نظامی، فعال حقوق بشر، مقامات دولتی، خبرنگار، حقوقدان و پرسنل دانشگاهی به اتهام همدستی با گولن بازداشت شدند. گولن از سال 1999 میلادی در آمریکا زندگی می کند. او تاکنون اتهامات مقامات آنکارا را مبنی بر طراحی کودتای نافرجام سال 2016 رد کرده است.

انتهای پیام/

رد شایعه مرگ گولن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • فیلم/ طرفداران فلسطین در مراسم آغاز به‌کار دانشگاه میشیگان
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • برادر مهران غفوریان شایعه ساواکی بودن پدرش را با این ارائه این سند تکذیب کرد + عکس