Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصادي ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل پس از مراسم امضا تفاهم نامه به اتفاق وزير محترم بهداشت و درمان در بين خبرنگاران حاضر شدند و به سوال اين عزيزان پاسخ دادند:

 پزشکان ایرانی سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام توان، کنار وزارت محترم بهداشت هستیم تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

 دكتر سيد امين جوادي مديرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: خوشحالیم که با مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، موسسه اعتباری ملل می تواند به سهم خود به سلامت کشور کمک کند.

 دکتر سیدامین جوادی در مراسم امضای تفاهم نامه موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت به منظور ساخت و تکمیل چندین بیمارستان در شهرهای تهران، مشهد مقدس و رشت، اظهار داشت: پزشکان ایرانی، سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور هستند و در حوزه های مهندسی و پزشکی، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم و به خودکفایی رسیده ایم.

 وی تاکید کرد: موسسه اعتباری ملل، تمام توان خود را به کار می گیرد تا منابعی که از سوی مردم در بانک، جمع آوری می شود را در مسیر پیشرفت و رشد کشور هزینه کند.

 رییس هیات مدیره شركت توسعه اقتصادي ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که می توان در آن شاهد افزایش اشتغال زایی و رشد کشور باشیم، حوزه پزشکی است و ما نیز با تمام توان، کنار وزارت بهداشت هستیم تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

 حجت الاسلام و المسلمین جوادی خاطرنشان کرد: برای ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب، طراحی های بسیار زیبایی انجام شده و مشاوران بسیار خوبی برای این پروژه به کار گرفته شده اند و نقشه های آن ظرف یک یا دو ماه آینده تکمیل می شود و پس از دریافت زمین، عملیات ساخت به سرعت آغاز می شود.

 وی اظهار داشت: وزیر محترم بهداشت، فردی دلسوز برای نظام سلامت و کشور است و نظام بانکی کشور نیز وظیفه خود می داند که به حوزه سلامت و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی، وارد شود و تمام بانک های خصوصی تعهد کردند که خانه های بهداشت و بیمارستان تخریب شده اسلام آباد غرب را بسازند.

 رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل، گفت: اعتقاد داریم که ورود بانک ها به حوزه سلامت، فقط سرمایه گذاری نیست، بلکه ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد و پیشرفت کشور و همچنین ماندگاری سرمایه گران بهای پزشکان ایرانی و جذب بیماران خارجی است.

 حجت الاسلام و المسلمين دكتر جوادی یادآور شد: تلاش ما این است که منابع مالی مردم در نظام بانکی کشور، در مسیری هدایت شود که مفید و موثر باشد و یکی از مواردی که فایده بسیار زیادی برای مردم دارد، حوزه سلامت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد