Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید پودولسکی آنطور که انتظار می رفت به یکی از بهترین گلزنان تاریخ تبدیل نشد، اما وفاداری، تعهد و شخصیت او باعث شد به یکی از بزرگترین شخصیت های فوتبال آلمان تبدیل شود. قطعا پودولسکی یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال تمام ادوار است

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) 0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیآلمانبوندس لیگابایرن مونیخستون نويسندگانبرچسب‌ها: کلنلوکاس پودولسکیJRلهستانمیلان باروشیورو 2012جام جهانی ۲۰۱۴ویسل کوبه برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر سه بُعد زندگی لوکاس پودولسکی؛ اسطوره ملی، قهرمان محلی و طلسم شده در تیم های باشگاهیغیررسمی؛ شیمه ورسالیکو به اینتر پیوستکلود پوئل از ماندن هدف نقل و انتقالات منچستر یونایتد، هری مگوایر در لستر سیتی مطمئن استایجنت پیاتسا: ممکن است یوونتوس اجازه بدهد موکلم راهی فیورنتینا شودتمرینات سپاهان در 2 روز آینده پشت درهای بسته برگزار می شودرسمی؛ دوری حدودا سه هفته‌ای دنیس سوارز از میادین به دلیل مصدومیتمانولاس: مالکوم؟ قبلا او را نمی شناختم؛ حتی نامش را نمی دانستمفتحی: تیام در تمرینات عجمان است اما به این باشگاه هشدار دادیم؛ مذاکره با بازیکنان عراقی ادامه داردمذاکرات پالمیراس با گوستاوو گومز، مدافع پاراگوئه ای میلانمارکا: برخلاف ادعاهای نشریات بریتانیا، رئال مادرید علاقه‌ای به جذب ویلیان نداردرسمی؛ جک هریسون وینگر جوان منچسترسیتی به لیدز یونایتد پیوستبازگشت ملی‌پوشان یوونتوس به تورین و حضور در مجموعه تمرینی کونتینانزا (عکس)رسمی؛ الکساندر میتروویچ به فولام پیوستدانلود؛ بازگشت ملی پوشان منچستر سیتی به تمرینات این تیمدانلود؛ اولین جلسه تمرینی بازیکنان رئال مادرید در آمریکاافشاگری بازیکن راه آهن در خصوص پیشنهاد تبانی نساجی: 70 سکه به من پیشنهاد دادند؛ پرینت تمام مکالمات را در اختیار کمیته اخلاق قرار دادمبرادر هیگواین بعد از جلسه با یوونتوس، با لئوناردو ملاقات می‌کند؛ پیشنهادِ روسونری برای مهاجم یوونتوس متقاعد کننده نیستتوخل: بر این باور هستم که کاوانی در پاری سن ژرمن می ماند؛ او در مورد ترک اینجا صحبتی با من نداشته استدانلود؛ پلی به گذشته - گل عقربی اولیویه ژیرو به کریستال پالاس (2017)مدیر برنامه های بازیکنان عراقی برای مذاکره با باشگاه استقلال وارد تهران شد بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه وبسایت سوئدی از جدایی قطعی الحاجی گرو از اوسترشوند خبر داد؛ تراکتورسازی تبریز رقیب جدید استقلالدی لورنتیس: انتقال رونالدو به یوونتوس؟ صرف چنین هزینه ای برای بازیکنی مسن کار خطرناکی استروز سرنوشت ساز برای آینده هیگواین؛ میلان، چلسی یا دورتموند، مقصد پیپیتا کجا خواهد بود؟برادر هیگواین بعد از جلسه با یوونتوس، با لئوناردو ملاقات می‌کند؛ پیشنهادِ روسونری برای مهاجم یوونتوس متقاعد کننده نیستمانولاس: مالکوم؟ قبلا او را نمی شناختم؛ حتی نامش را نمی دانستمتماس بارتومئو با مونچی به منظور عادی شدن روابط رم و بارسلونا پس از قضیه مالکومآلرژی مورینیو نسبت به بازیکنان جوان (کاریکاتور)واکنش بوفون به صحبت‌های توخل: در این ۲۴ سال، هیچکس قول بازیکن اصلی بودن به من نداده است رومنیگه: قانون 50+1 به فوتبال آلمان ضرر می زند و باید متوقف شود؛ در سال های اخیر قافیه را به رقبا باخته ایمچلسی مذاکرات با رئال مادرید بر سر کورتوا را متوقف کرد: در صورت پیدا نکردن جانشین، تیبو جایی نخواهد رفت!سود 400 هزار دلاری باشگاه استقلال از فروش مجید حسینی به ترابزون اسپورکیه وو، قیمت بلیت‌های دیدار مقابل یوونتوس را به خاطر حضور رونالدو افزایش داد!گیشه طرفداری؛ 8 مرداد؛ چراغ سبز به فرهاد مجیدیعلی رغم نارضایتی کواچیچ، رئال مادرید نمی خواهد به هافبک کروات خود اجازه خروج دهدعلی رغم نارضایتی کواچیچ، رئال مادرید نمی خواهد به هافبک کروات خود اجازه خروج دهد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسابقات فوتبال باشگاهی آسیا در فصل 24-2023 به خط پایان رسیده و تنها بازی‌های فینال دو تورنمنت قاره کهن باقی مانده است. تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و تیم‌های الاحد لبنان و سنترال کوست مراینرز استرالیا راهی فینال AFC CUP شدند.

بیشتر بخوانید: منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

سایت «فوتی رنکینگز» نوشت؛ با توجه به اینکه به پایان رقابت‌های باشگاهی آسیا نزدیک شده‌ایم، دیگر هیچ تغییری در جایگاه تیم‌ها در رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا به وجود نمی‌آید. ژاپن به لطف نتایج یوکوهاما مارینوس، بالاتر از کره جنوبی در جایگاه نخست رده‌بندی شرق آسیا قرار گرفته و سه سهمیه مستقیم در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا خواهد داشت.

طبق اعلام این سایت، عربستان و ژاپن سه سهمیه در فصل 26-2025 لیگ نخبگان آسیا (سطح اول رقابت‌های باشگاهی آسیا) به دست آوردند. کره جنوبی، امارات، قطر و چین نیز دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا کسب خواهند کرد.

ایران و تایلند نیز هر کدام یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه در پلی‌آف لیگ نخبگان خواهند داشت. همچنین یک نماینده از هر کدام از کشورهای ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی در سطح نخست رقابت‌های باشگاهی قاره آسیا شرکت می‌کنند

در سطح دوم مسابقات باشگاهی آسیا (لیگ قهرمانان آسیای 2) نیز 12 کشور سهمیه مستقیم به دست آورده‌اند. ایران در کنار ژاپن، عربستان، کره جنوبی، امارات، قطر، چین، تایلند، ازبکستان، عراق، استرالیا و مالزی یک سهمیه مستقیم در این رقابت‌ها خواهد داشت.

پیش‌تر مدیر صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال (بر مبنای تخصیص 1+2 سهمیه لیگ نخبگان و یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیای 2) گفته بود قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به‌عنوان سهمیه‌های مستقیم و قهرمان جام حذفی، به‌عنوان سهمیه پلی‌آف برای شرکت در لیگ نخبگان آسیا معرفی می‌شوند. تیم سوم لیگ نیز در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا تعیین شده است.

در صورت تأیید رسمی گزارش «فوتی رنکینگز» درباره سهمیه‌های ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا، می‌توان گفت قهرمان لیگ برتر در مرحله گروهی و نایب قهرمان لیگ در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا به میدان می‌رود. همچنین قهرمان جام حذفی نیز مجوز شرکت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228495 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم