Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@19:56:00 GMT

اتهام کثیف رئیس شبکه خبری سی بی اس / او با 6 زن چه کرد؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۷۳۷۶

اتهام کثیف رئیس شبکه خبری سی بی اس / او با 6 زن چه کرد؟

حوادث رکنا: رئیس شبکه خبری سی بی اس به آزار و اذیت جنسی ۶ نفر از همکاران خود در شبکه خبری «سی بی اس» آمریکا متهم شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از نشریه هیل، در ادامه فساد اخلاقی مقامات آمریکایی، این بار «لسلی مونویز»، مدیر عامل اجرایی و رئیس شبکه خبری «سی بی اس» به آزار جنسی 6 زن متهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شش زنی که پیشتر با مونویز کار کرده بودند در گفتگو با شبکه خبری «نیویورکر» اعلام کردند که این شخص آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

یکی از این زنان گفت: من مورد آزار جنسی قرار گرفتم و سپس به خاطر اینکه به حرف‌های او گوش ندادم، از کار اخراج شدم. او به من گفت که وضعم خوب می شود. اینکه یک خانه با استخر می خرم و یک زندگی عالی خواهم داشت.

یکی دیگر از کارکنان شبکه سی بی اس به نام «جنت جونز» اعلام کرد که مونویز در یک نشست سعی داشته او را مورد آزار جنسی قرار دهد.

این درحالی است که شبکه خبری سی بی اس اعلام کرد لسلی مونویز هرگونه اقدام به آزار جنسی را تکذیب کرده است.

شبکه سی بی اس در واکنش به این اخبار در بیانیه ای اعلام کرد: سی بی اس به همه مسائل مربوط به کار آگاه است و به گزارش‌های سوء رفتار توجه می کند. اما ما معتقدیم که تصویری که از شرکت ما در شبکه نیویورکر ترسیم شد، تصویر سازمانی نیست که همه تلاش خود را برای داشتن رفتاری محترمانه با ده‌ها هزار کارمند خود به کار می گیرد.

کمتر از یک سال پیش هم «چارلی رز»، خبرنگار شبکه خبری سی بی اس به آزار و اذیت جنسی 8 زن متهم شده بود. به دنبال افشای آزار جنسی زنان از سوی این خبرنگار معروف آمریکایی، چارلی رز از کار برکنار شد.

در سال‌های اخیر رسوایی‌های جنسی مشابه گریبان مقامات ارشد آمریکایی را گرفته است. اینگونه آزارهای جنسی حتی در محیط های دانشگاهی و علمی هم گزارش شده است. تازه ترین مورد آن، آزار جنسی بیش از 100 دانشجوی سابق دانشگاه اوهایو از سوی یک پزشک Doctor این دانشگاه است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دسیسه عجیب دختر دانشجو تهرانی برای پسر همکلاسی اش!

ممدخان شرور معروف دستگیر شد

این مرد عاشق بو کردن کفش زنان و دختران بود / پلیس او را دستگیر کرد + عکس

فرو ریختن ناگهانی سقف تالار هتل هنگام جشن عروسی! + فیلم و عکس

معمای جنجالی در باغ‌وحش/ مردم راست می‌گویند یا مسئولان؟ +عکس

قتل هولناک دختر بچه 3 ساله از سوی پدر 23 ساله در مشهد

تجاوز وحشیانه معلم خصوصی به دختر دانش آموز / دخترم را عریان به تخت بسته بود و ...

نقش پزشکان برج ساز در مافیای زمین تهران !

بچه روباه تهرانی های خیابان دیباجی را به وحشت انداخت! + عکس

شیوا با کلاه گیس نقش زن خیابانی را بازی می کرد / او صیغه دوست آرش بود! + عکس

خیانت عروس 14 ساله به خاطر پسر تبریزی به داماد بی نوا

اعتراض وحشتناک مرد مشهدی به صدای موسیقی جشن عروسی همسایه / او به مهمانان شلیک کرد

عروس با پسرعمویش ارتباط داشت / داماد در اتاق حجله او را کشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents اخبار پزشک Doctor اخبار حوادث آزار و اذیت متهم زن رئیس جنسی عکس حوادث دستگیر شد زن جوان دختر ایران زندگی فیلم شهرام جزایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد

پلیس کانادا سه مرد هندی را به اتهام قتل «هاردیپ سینگ نجار» رهبر جدایی طلب سیک‌های کانادا در سال گذشته میلادی دستگیر کرد و گفت که در حال بررسی وجود یا عدم ارتباط آن‌ها با دولت هند است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، هاردیپ سینگ نجار ۴۵ ساله، ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۴۰۲) خارج از معبد سیک‌ها در حومه ونکوور به ضرب گلوله به قتل رسید. چند ماه بعد، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در سخنرانی خود در پارلمان ادعا کرد که شواهدی از نقش هند در قتل وی وجود دارد که باعث بحران دیپلماتیک این کشور با دهلی نو شد.

پلیس کانادا مشخصات این سه مرد را کارانپریت سینگ ۲۸ ساله، کمالپریت سینگ ۲۲ ساله، و کاران برار ۲۲ ساله اعلام کرد.

مندیپ موکر سرپرست پلیس کانادا در یک نشست خبری تلویزیونی گفت: در حال بررسی وجود هرگونه روابط آنها با دولت هند هستیم.

سفارت هند در اتاوا به درخواست برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است.

نجار شهروندی کانادایی بود که برای ایجاد «خالصتان»، سرزمین مستقل سیک‌ها که از هند جدا می‌شد، مبارزه می‌کرد.

کاران برار، کمالپریت سینگ و کاران پریت سینگ، سه متهم ردیف اول قتل و توطئه برای ارتکاب قتل عمد رهبر جدایی طلب سیک‌ها در کانادا هستند.

پلیس کانادا بدون ارائه جزئیات بیشتر بیان کرد که با نهادهای مجری قانون آمریکا همکاری کرده است و احتمال دارد بازداشت های بیشتری در راه باشد.

دیوید تبول معاون رئیس پلیس کانادا گفت: این تحقیقات اینجا تمام نمی‌شود. می‌دانیم که ممکن است افراد دیگری در این قتل نقش داشته باشند و همچنان به یافتن و دستگیری همه این افراد متعهد هستیم.

پلیس کانادا افزود که این سه نفر که همگی اتباع هند هستند، روز جمعه در شهر ادمونتون در آلبرتا بازداشت شدند.

ترودو ماه سپتامبر اعلام کرد که مقامات کانادایی در حال پیگیری ادعاهایی هستند که عوامل دولت هند را با این قتل مرتبط می‌دانند. دهلی نو ادعای ترودو را رد کرد و آن را بیهوده خواند.

به گزارش ایرنا، کانادا مدعی دست داشتن دولت هند در قتلی است که در ماه ژوئن (خرداد) در حومه ونکوور روی داد و در آن شهروند کانادایی و رهبر جدایی‌طلبان سیک «هاردیپ سینگ نجار» کشته شد. هند نیجار را تروریست می‌خواند. هند اتهامات دست داشتن خود در قتل این رهبر جدایی طلب سیک را به شدت رد کرده است.

پس از اخراج یک دیپلمات هندی توسط کانادا به اتهام قتل هاردیپ سینگ نیجار که ساکن کانادا بود، هند نیز در یک اقدام دیپلماتیک متقابل، از یک دیپلمات کانادایی خواست ظرف پنج روز خاک هند را ترک کند.

هند اتهامات کانادایی ها را «بی اساس و با انگیزه های سیاسی» دانسته و هر ارتباطی با این قتل را رد کرد و از کانادا خواست علیه عناصر ضد هندی که در خاک این کشور فعالیت می کنند، اقدام قانونی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تحقیق پلیس کانادا درباره‌ دو ایستگاه مخفی پلیس چین در مونترال پلیس کانادا از تظاهرات حامیان فلسطین جلوگیری کرد

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو