Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:00:19 GMT

روسیه یک پهپاد دیگر را نزدیک پایگاه حمیمیم ساقط کرد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۷۴۸۹

روسیه یک پهپاد دیگر را نزدیک پایگاه حمیمیم ساقط کرد

ارتش روسیه اعلام کرد یک پهپاد دیگر متعلق به شورشیان را در نزدیکی پایگاه حمیمیم واقع در لاذقیه سوریه ساقط کرده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از راشا تودی، یک هواپیمای بدون سرنشین متعلق به شورشیان در نزدیکی پایگاه حمیمیم واقع در لاذقیه سوریه از سوی ارتش روسیه هدف قرار گرفت و ساقط شد.

وزارت دفاع روسیه با اعلام این مطلب تاکید کرد این سومین پهپاد متعلق به شورشیان است که در روز‌های اخیر از سوی یگان پدافند ارتش روسیه هدف قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طی هفته گذشته ۲ پهپاد ناشناس دیگر نیز در این منطقه ساقط شده اند. وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود که شورشیان مسلح دست به ارسال این پهپاد‌ها می‌زنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003ZVx

منبع: فردا

کلیدواژه: روسیه سرنگونی پهپاد پایگاه حمیمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • ۱۲ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه سرنگون شدند
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد