Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@19:09:43 GMT

مرحله نهایی رقابت‌های جهانی تونل‌سازی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۷۵۸۳

مرحله نهایی رقابت‌های جهانی تونل‌سازی

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، مرحله نهایی رقابت‌های جهانی تونل‌سازی سال 2018 از دوازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه سال جاری در کشور چین برگزار خواهد شد که نامزدهای نهایی این مسابقه در 9 دسته مختلف انتخاب شدند و دو پروژه از موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان پروژه‌های منتخب به این مسابقه راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پروژه احداث «تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی»  به عنوان یکی از 4 پروژه برگزیده در بخش پروژه­های فناورانه و پروژه احداث «تونل زیرگذر ضربعلی‌زاده» به عنوان یکی از 4 پروژه منتخب در قسمت پروژه‌های اجراشده با بودجه کمتر از 50 میلیون یورو شناخته شدند.

در طول این مسابقه، پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار باید با پروژه‌­هایی از کشور هلند، چین و ترکیه رقابت کند و رقبای پروژه احداث تونل و زیرگذر ضربعلی‌زاده نیز پروژه­‌هایی از کشور سوئیس، نیوزلند و سنگاپور هستند.

پروژه تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخش شمالی شهر تهران و در محدوده خیابان آرش شرقی، بزرگراه مدرس، خیابان آرش غربی، بلوار آفریقا، بلوار اسفندیار، خیابان ولیعصر(عج) و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به طول 1510 متر واقع شده است و زیرگذر و تونل ضربعلی‌زاده به طول 350 متر، پروژه‌ای به موازات بزرگراه بعثت در محدوده خیابان شهید رجایی جنوبی (حدفاصل خیابان شهید مداح و خیابان ضربعلی‌زاده) در شهر تهران است.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روابط عمومی چین آیت الله هاشمی بودجه یورو رقابت بزرگراه هاشمی رفسنجانی شهر تهران آیت الله هاشمی رفسنجانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ترکیه رقابت روابط عمومی هلند پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های ساخت بزرگراه در محورهای شمال استان افزود: در سال‌های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیر ساخت‌های راه را در اولویت قرار داده به طوری که توانستیم با حمایت مسؤولان استانی با بهره گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه‌ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره برداری از این پروژه‌ها، در سال جاری عملیات ساخت ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدفگذاری رقم اعتباری بیش از دو هزار و۷۸۲ میلیارد تومان ۸۰ کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل_زاهدان پس از ۱۸ سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیر ساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 6093838

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج