Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پوئل مطمئن است که مگوایر در لستر ماندنی است.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو که سخت به دنبال تقویت تیمش برای فصل پیش رو است و خرید یک مدافع میانی در اولویت های وی است، به دنبال جذب مگوایر است ولی شاید در این مورد به توفیق نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود منچستریونایتد حاضر است برای خرید این بازیکن که هنوز چهار سال دیگر با لسترسیتی قرارداد دارد، تا ۶۰ میلیون پوند پیشنهاد دهد. 

اما پوئل سرمربی روباه ها در مورد مگوایر چنین گفته است:

درباره حضور مگوایر در فصل پیش رو در لسترسیتی مطمئن هستم. او بازیکن خیلی خوبی برای ماست. درخشش او در جام جهانی برایم جای تعجب نداشت. دیدیم که او در نیم فصل دوم سال گذشته چقدر خوب پیشرفت کرد. او بازیکنی عالی است و دیدن این نمایش ها از او در سطح بین المللی جای تعجب نداشت. ما این پتانسیل را داریم تا بهترین بازیکنان تیم را حفظ کنیم و پیشرفت کنیم. در این شرایط با توجه به زمان کم باقیمانده، از دست دادن یک بازیکن ممکن است منجر به این شود که نتوانیم حتی جانشینی برای آن بازیکن پیدا کنیم.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد نقل و انتقالات خارجی لسترسیتی کلود پوئل هری مگوایر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا

اگر همه چیز مطابق انتظار پیش برود، تیاگو موتا را می توان سرمربی جدید یوونتوس دانست.

مکس الگری در مسیر جدایی از یوونتوس قرار دارد. یوونتوس جانشین الگری را انتخاب کرده است. تیاگو موتا سرمربی موفق بولونیا گزینه نهایی بیانکونری است. بولونیا تحت هدایت موتا در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ اگر قرار به جدایی تیاگو موتا از بولونیا باشد، یوونتوس از بیشترین شانس برای آغاز همکاری با این سرمربی جوان برخوردار است. سران یوونتوس به این جمع بندی رسیده اند که موتا بهترین گزینه برای دوران جدید باشگاه است. بیانکونری نسبت به رقبا چند گام در مسیر جذب موتا جلوتر است. میلان هم به جذب سرمربی فعلی بولونیا علاقه دارد اما علاقه مندی آنها فعلا در حد یک ایده است. یوونتوس در مقایسه با نزدیک ترین رقیب خود یعنی میلان در کورس جذب موتا بسیار جلوتر است. موتا فعلا مذاکرات با یوونتوس را به پایان فصل موکول کرده تا فصل را با بولونیا به بهترین شکل ممکن و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

دی مارتزیو همچنین تایید کرد در صورت آمدن تیاگو موتا به یوونتوس، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی بولونیا می تواند اولین خرید موتا در یوونتوس لقب بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند