Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:31:16 GMT

نکاتي براي پوشيدن لباس هاي گلدار زنانه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۷۸۷۴

نکاتي براي پوشيدن لباس هاي گلدار زنانه

خبرگزاري آريا -
لباس هاي طرح دار چند سالي ست که جزو مدهاي محبوب سال به شمار مي روند و خانم هاي خوش لباس آنها را به کمد لباس شان اضافه کرده اند. لباس هاي گلدار، برخلاف طرح هاي ديگر، تنوع زيادي دارند اما به همان نسبت هم بايد در انتخاب شان دقت کرد.
اگر شما هم از طرح هاي ساده پارچه خسته شده ايد و مي خواهيد به ظاهرتان تنوع دهيد و در عين حال روي مد باشيد، لباس هاي گلدار انتخاب خوبي برايتان خواهد بود؛ اما قبل از پوشيدن، نکاتي ست که بايد رعايت کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.
سايز گل هاي لباس
تضاد رنگي در لباس هايي که طرح هاي گلدار کوچکي دارند، کمتر از لباس هايي با گل هاي درشت به چشم مي آيد، حتي اگر تضاد رنگي هر دو لباس يکسان باشد. بنابراين اگر دوست داريد که طرح گل هاي لباس تان واضح باشد و شما بيش از هميشه توي چشم باشيد، لباسي با طرح هاي بزرگ را انتخاب کنيد.

اگر دوست داريد که طرح گل هاي لباس تان واضح باشد، لباسي با طرح هاي بزرگ را انتخاب کنيد
تضاد رنگي لباس
در تصوير زير، دو لباس با طرح هاي گلدار هم اندازه وجود دارد اما طرح گل آن لباسي که تضاد رنگي بالاتري دارد، واضح تر از ديگري است. تاثيري که اين دو طرح لباس روي ظاهر شما مي گذارند نيز متفاوت است به طوري که لباسي که تضاد رنگي کمتري دارد، شما را لاغرتر و ديگري شما را درشت تر نشان مي دهد. بنابراين اگر دوست داريد که باريک از اندام واقعي تان به چشم آييد، لباسي را انتخاب کنيد که تضاد رنگي کمتري دارد.

لباسي که تضاد رنگي کمتري دارد، شما را لاغرتر و ديگري شما را درشت تر نشان مي دهد
تراکم طرح هاي لباس
حتي تراکم طرح هاي لباس نيز تاثيرات متفاوتي را روي ظاهر شما ايجاد مي کنند. به عنوان مثال گل هاي پراکنده، چشم ها را آرام مي کند و تمرکز را به سمت چيزهاي ديگري مانند سايز لباس يا همان اندام شما، مي برد. در واقع هر چه تراکم گل هاي لباس بيشتر باشد، به اين دليل که چشم ها وقت استراحت ندارند و مدام از روي طرحي به روي طرح ديگر مي چرخند، شما لاغرتر به نظر مي آييد.

هر چه تراکم گل هاي لباس بيشتر باشد، شما لاغرتر به نظر مي آييد
در واقع، از آنجا که مغز روي يک مورد تمرکز مي کند، مي توانيد با درگير کردن آن روي طرح لباس تان، تمرکز را از روي سايز بدن تان منحرف کنيد.
تراکم و اندازه گل ها
اگر تراکم گل هاي لباس زياد اما در عين حال فضاي منفي ميان آنها وجود داشته باشد، چشم فرصت تمرکز روي طرح هاي لباس را پيدا مي کند، در نتيجه سايز واقعي تان يا حتي بيشتر از آنچه هستيد، به چشم مي آيد.
اما اگر فضاي منفي ميان طرح هاي گل لباس کم باشد، چشم فرصتي براي استراحت و تمرکز ندارد، در نتيجه اندام شما به چشم نمي آيد و لاغرتر به نظر مي رسيد.

پيراهن سمت چپي، به دليل رنگ ملايم و طرح آن، براي خانم هاي مسن مناسب تر است
چه طرحي براي چه سني؟
همانطور که مي دانيد طرح هاي متنوعي از لباس هاي گلدار وجود دارد، لباس هاي رنگي، تک رنگ، طرح هاي ريز يا درشت... اما کداميک را بايد انتخاب کنيد؟
معمولا خانم هاي بالاي 40 سال در انتخاب رنگ و طرح لباسي که به تن مي کنند، وسواس خاصي به خرج مي دهند. آنها دوست ندارند که مانند نوجوانان به چشم آيند.
از 4 طرحي که در تصوير بالا مشاهده مي کنيد، پيراهن سمت چپي، به دليل رنگ ملايم و طرحي که دارد، براي خانم هاي مسن مناسب تر است.
پيراهن دومي از چپ، به دليل داشتن گل هاي درشت و تضاد رنگي بالا، براي جوان تر پيشنهاد مي شود.

با پوشيدن پيراهن با طرح گل هاي درشت و رنگ هاي متضاد بيشتر در چشم هستيد
در مورد 2 پيراهن سمت راست، اگر دوست داريد که توي چشم باشيد، دومين پيراهن را که طرح گل هاي درشت با رنگ هاي متضاد دارد را انتخاب کنيد. اگر هم پيراهني طرحدار و رنگي اما سنگين و رسمي تر مي خواهيد، اولين پيراهن بهترين انتخاب براي شما خواهد بود.
منبع : bartarinha.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، نشست هماهنگی دیدارهای گروه D رقابت‌های مرحله گروهى جام ملت‌هاى فوتسال آسيا در ساعت ١٠ صبح امروز به وقت محلی با حضور ناظران AFC، نمایندگان داوری و پزشکی، سرپرست‌ها و مدیران رسانه چهار تیم ایران، كويت، بحرين و افغانستان در شهر بانكوگ برگزار شد. 

در این جلسه كه با حضور سرپرست تيم و مدير رسانه ای تیم ملی فوتسال ایران برگزار گرديد، ضمن مرور قوانین برگزاری بازی، مقرر شد که تیم ملی ایران در نخستین بازی خود که فردا ساعت ١٦:٠٠ به وقت تايلند (١٢:٣٠ به وقت تهران) برابر افغانستان برگزار می‌شود، با لباس سفید و رقیب با لباس قرمز به میدان بروند.
تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف افغاستان می رود و سپس آماده مصاف برابر کویت و بحرین می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • داستان‌های عامه ما، ریشه در واقعیت دارند/ ردّپای کهن الگوها در روایت‌های زنان/ مضامین متنوع لالایی‌ها و شعرهای زنانه
  • ماجرای ساخت یک مستند/ دیدگاه غلطی که درباره لالایی‌ها وجود دارد
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری