Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در اظهاراتی عجیب از پتروشیمی رازی که در بندرماهشهر فعالیت می‌کند خواست که به تیم نفت مسجدسلیمان کمک مالی کند که این امر واکنش نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی را در بر داشت. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صبح امروز در جلسه‌ای با مدیران پتروشیمی رازی اظهار داشت:  با توجه به اینکه خوراک مورد نیاز پتروشیمی رازی از مسجدسلیمان تأمین  و تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد بنابراین  این شرکت در حمایت مالی از این تیم نقشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علی گلمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: چنانچه اظهارات استاندار خوزستان مبنی بر در خواست کمک پتروشیمی رازی به تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده پتروشیمی رازی از محصول نفتی و گازی مسجد سلیمان صحت داشته باشد این اظهارات بی‌اساس و غیرکارشناسی بوده است.

وی گفت: صنایع در هر منطقه‌ای فعالیت داشته باشند معمولا باعث آسیب و به بار آوردن خسارت‌هایی زیست محیطی و اجتماعی به آن منطقه می‌شود بنابراین باید در قالب مسئولیت اجتماعی در همان منطقه ایفای نقش کرده و وظیفه اجتماعی خود را برای رفاه همه شهروندان آن منطقه انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های هندیجان، امیدیه و بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه محصولات نفتی و گازی مسجدسلیمان در کجا استفاده می‌شود دلیلی برای گرفتن امتیاز از آن منطقه محسوب نمی‌شود و شرکت نفت‌وگاز مسجدسلیمان باید عهده‌دار وظایف اجتماعی خود در شهرستان مسجد سلیمان باشد؛ البته محصولات نفتی و گازی مسجد سلیمان خوراک بسیاری از مجتمع‌های سطح کشور بوده و این دلیلی برای گرفتن امتیاز از آن مجتمع‌ها به حساب نمی‌آید.

وی ادامه داد: شرکت پتروشیمی رازی در شهرستان بندرماهشهر فعالیت کرده و باید به عنوان مسئولیت اجتماعی خود صرفا عهده‌دار تکالیف اجتماعی در قبال مردم شهرستان بندرماهشهر باشد بنابراین لازم است استاندار خوزستان سنجیده‌تر و براساس نگاه و نظر کارشناسی خود موضوعات شهرستان‌ها را مطرح کند تا حق و حقوق نقاط مختلف استان خوزستان عادلانه تقسیم شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتظار می‌رود استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان خوزستان و رئیس شورای تامین استان خوزستان در اظهارات خود به گونه‌ای عمل کند که تنش‌های اجتماعی شکل نگرفته و عدالت اجتماعی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از بندرماهشهر، با وجود اینکه تیم شهرداری بندرماهشهر در لیگ یک کشور حاضر است یکی از مشکلات اساسی بندرماهشهر عدم وجود ورزشگاه مجهز است که بارها فعالان ورزشی نسبت به این مسئله اعتراض خود را بیان کرده‌اند و انتظار دارند پتروشیمی‌های حاضر در منطقه به عنوان وظیفه اجتماعی خود یک یا چند ورزشگاه مجهز در سطح شهرستان بندرماهشهر ایجاد کنند.

انتهای پیام/ش

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟