Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارال فرجاد در خصوص برنده شدن و دریافت جایزه خود از جشنواره بین المللی عشق آمریکا برای بازی در فیلم «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به خبرنگار برنا گفت: من از طرف جشنواره دعوتنامه داشتم اما متاسفانه به دلیل قوانین جدید دولت ترامپ حتی با وجود این که اقدام به گرفتن ویزا کردم اما متاسفانه بعد از 20 روز به من خبر دادند که به خاطر وجود این قوانین شما نمی‌توانید به آمریکا سفر کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین جهت من نتوانستم در جشنواره حضور پیدا کنم ولی آقای افشین هاشمی (برای نویسندگی و کارگردانی فیلم «گذر موقت») در این جشنواره حضور داشتند و جایزه‌ام را از طرف من دریافت کردند.

 

او در مورد داستان «جاودانگی» اینگونه گفت: من در این فیلم نقش مادری را بازی می‌کنم که 15 سال از من بزرگتر است، این خانم یک همسر پرخاشگر دارد و این زن و شوهر در مسیری قرار می‌گیرند که باید برای پسرشان به خواستگاری بروند. در واقع در «جاودانگی» ما درگیری‌های این خانواده را در طول فیلم می‌بینیم.

وی بیان کرد: برنده شدن در این جشنواره برای من احساس خوش‌آیندی به همراه داشت به علاوه که انگیزه من را چندبرابر کرده است و امیدوارم پس از این بتوانم اتفاقات خوب دیگری نیز رقم بزنم.

فرجاد با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود و پایان اجرای کنسرت_نمایش(طرحی نو دراندازیم) به همراه سالار عقیلی، عنوان کرد: در حال حاضر در حال تمرین تئاتری با عنوان «مدیترانه» به کارگردانی علی شمس هستیم که هنوز تاریخ اجرای آن مشخص نیست اما باید بگویم که این تئاتر قرار است علاوه بر اجرای داخلی اجرای بین‌المللی نیز داشته باشد.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مارال فرجاد بهترین نقش مکمل زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

به گزارش خبرآنلاین، ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه ۱۵ سال دارم»

دیگر خبرها

  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • ارسال ۱۰۰۰ اثر به نخستین جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی