Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، کارگاه آموزشی و توجیهی گشت‌های بسیج محله محور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید باقری بنت در محل  مسجد جامع اهل سنت این متطقه برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار علی اکبر ولی نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به این مطلب که  این مراسم  در راستای  توجیه  بسیجیان جهت  انجام  ماموریت‌های محوله گشت‌های بسیج  محله  محور  برگزار شده است گفت :  هدف اصلی از اجرای این طرح تامین امنیت منطقه و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی اظهارداشت: البته نیروی انتظامی باقوت در تامین  امنیت  منطقه کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در منطقه نیازمند همکاری همه دستگاه هاست.   ولی نژاد درادامه بیان کرد:ما باید از اموال خودمان محافظت کنیم  و از جوانان بسیجی از این ظرفیت در راستای برقرای امنیت استفاده کنیم.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ادامه داد: این گشت ها از عروب آفتاب تا طلوع خورشید ادامه دارد که هرگشت متشکل از ۳ تا ۵ نفر می باشد که به صورت سواره و پیاده در راستای برقراری امنیت فعالیت خواهند کرد. .   وی در پایان با اشاره به این مطلب که باید در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم گام برداشت خاطر نشان کرد: این طرح مردمی است و با استفاده از ظرفیت مردم همان محله اجرا می شود که به منظور برقرای امنیت برای مردم و احساس نا امنی برای اخلاگران این کار انجام می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیرو‌ها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کار‌های رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • «وعده صادق» اجرای کریدور آمریکایی-صهیونیستی را متوقف کرد
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است