Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرار مجرمان از دست پلیس در اوهایوی آمریکا با حادثه همراه بود.

خودروی تبهکاران حین فرار از دست ماموران با خودروی پلیس تصادف شاخ به شاخ کرد.

مجرمان پس از این تصادف باز هم اقدام به فرار کردند، اما توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: تصادف شاخ به شاخ با ماشین پلیس + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   تصادف تبهکاران با خودروی پلیس + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان

رئیس پلیس فتا البرز از بازنشستگان خواست مراقب مجرمان سایبری باشند تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرند.   به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی اضافه کرد: کاربران بدون آگاهی مبلغ ناچیز درخواست شده را از طریق لینک ارسال شده پرداخت می‌کنند درحالی که یک بدافزار است و مجرمان سایبری با این شگرد مجرمانه، اطلاعات کارت بانکی متقاضیان را به سرقت می‌برند.   جلیلیان گفت: کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌های جعلی تحت عناوین مختلف، سعی در تشویق افراد به کلیک نمودن روی لینک ارسالی کرده و سپس هدایت به درگاه بانکی جعلی می‌کنند.   وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.   جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.   وی اضافه کرد: کلاهبرداران سایبری با مهندسی اجتماعی و به تناسب نیاز روز جامعه اقدام به تبلیغات مختلف مانند پرداخت وام کم بهره، سهام عدالت و از این قبیل کرده و دست به اعمال مجرمانه می‌زنند.   جلیلیان تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • کلاهبرداری از داوطلبان کنکور با دریافت رمزارز و سکه طلا
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • مجرمان سایبری در کمین بازنشستگان
  • تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم)
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)