Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@02:14:14 GMT

برنامه نود با انتقادات تند عادل روی آنتن رفت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۲۸۸۵۶

مراسم بهترین‌های فصل گذشته لیگ‌برتر اولین سوژه برنامه نود بود.
به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، همانطور که انتظار می رفت در اولین برنامه نود برای این فصل رقابت های لیگ برتر، مراسم بهترین های سازمان لیگ مورد انتقاد و بررسی قرار گرفت. بعد از اینکه اعتراض بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، حسین حسینی و محسن مسلمان پخش شد، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات روی خط آمد و درباره مراسم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی با این قول که سال بعد این مشکلات برطرف خواهد شد، در پاسخ به سوال فردوسی پور مبنی بر اینکه بهترین پاسور لیگ چطور انتخاب شد، گفت که این انتخاب بر اساس آرا اتفاق افتاد. در ادامه فردوسی پور نیز از این گفت که فرم رای گیری از سردبیران روزنامه های مختلف به دست بعضی از سردبیرها نرسیده بود و مشخص نیست انتخاب ها بر چه اساس صورت گرفته. ضمن اینکه فتاحی ادعا می کرد این فرم ها پیش از جام جهانی به دست افراد رای دهنده رسیده بوده و ربطی به درخشش بازیکنان در جام جهانی نداشته!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برنامه نود عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از امروز در صدا و سیمای استان آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت ۶ صبح و ۱۳ از رادیو و ساعت ۸ صبح و ۱۵ از سیمای خاوران پخش می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه