Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سحرخیز رییس هیات مدیره صنف انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر جدیدترین اخبار در زمینه برگزاری دهمین جشن مستقل انیمیشن را اینگونه بیان کرد: نهمین جشن مستقل سینمای انیمیشن بعد از ماه محرم و صفر برگزار می شود، البته هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست و چند تاریخ را به هیات مدیره خانه سینما پیشنهاد داده ایم که هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این دوره از جشن انیمیشن بعد از برگزاری جشن بزرگ سینمای ایران برگزار می شود و با توجه به اینکه قرار است جشن اصلی کوچک برگزار شود ما نیز تصمیم گرفته ایم جشن انیمیشن را کوچکتر برگزار کنیم.

رییس هیات مدیره صنف انیمیشن ادامه داد: فراخوان این دوره از جشن انیمیشن بعد از برگزاری بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران منتشر می شود تا علاقه مندان زمان ۲ ماهه ای را برای ارسال آثار خود داشته باشند.

وی در بخش دیگر صحبت هایش تاکید کرد: برخی از مسایل صنفی از جمله عضویت فیلمنامه نویسان انیمیشن در صنف خودمان، همچنان در حال بررسی است ولی هنوز به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده ایم.

سحرخیز توضیح داد: در زمینه همکاری با آسیفا در برگزاری جشن انیمیشن نیز باید بگویم که در این زمینه همکاری و همراهی و تعامل خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: به زودی و بعد از مشخص شدن هیات انتخاب فیلم های کوتاه انیمیشن برای حضور در جشن بزرگ سینمای ایران، ۵ فیلم نامزد برای داوری نهایی در بیستمین جشن بزرگ سینمای ایران انتخاب می شود.

سحرخیز در پایان گفت: این روزها آخرین روزهای ثبت نام برای عضویت در صنف انیمیشن است و تا امروز نزدیک به ۳۰۰ نفر برای عضویت در صنف انیمیشن درخواست داده اند که بررسی عضویت آنها طی هفته آینده آغاز می شود.

کد خبر 4361183 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن خانه سینما تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه سینمای مستند رادیو کنسرت موسیقی سریال ایرانی جشنواره سینمایی موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال | ببینید
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • گیشه سینماها در هفته دوم اردیبهشت چقدر فروخت؟
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد