Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جلالی در جلسه شامگاه دوشنبه شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری برگزار شد با اشاره به روند افتتاح پروژه‌های دهه کرمت امسال توسط شهرداری اظهار داشت: مهم‌ترین پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی بود که از جمله پروژه‌های بزرگ و مهم شهری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساکنان شهرک کهک هم از آن بهره‌مند می‌شوند ادامه داد: این پروژه کمک بسیار مؤثری در کاهش ترافیک بلوار غدیر دارد و در نهایت در این مقطع زمانی یکی از افتخارات مدیریت شهری اجرای این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: من و برخی از اعضای شورا در قم نبودیم و توفیق حضور در مراسم را نداشتیم اما لازم میدانم از پیمانکار پروژه و شهرداری بابت این پروژه تشکر کنم.

وی با اشاره به اهمیت نحوه پیگیری پیمانکار پروژه گفت: استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مسکن در این پروژه صورت گرفت و این تجربه خوبی بود.

جلالی ادامه داد: امسال پروژه‌های دهه کرامت مخصوص به یک منطقه از شهرداری نبود و مناطق مختلف از این پروژه بهره بردند و در گفت‌وگو با مردم رضایت نسبی آنان از اجرای این پروژه‌ها دیده می‌شد.

نام‌گذاری برای ۲۱ معبر و میدان

همچنین در ادامه این جلسه مجتبی سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری ۲۱ نام پیشنهادی مصوب شده در شورای نام‌گذاری را در صحن مطرح کرد.

ابراهیم معتمدی، قائم مقام شهردار قم در توضیح ترکیب شورای نام‌گذاری که این اسامی در آن پیشنهاد می‌شود گفت: در این شورا کارشناسان فرهنگی حضور دارند تا نام‌ها را از نظر هویتی و فرهنگی بررسی کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری بیشتر معابر به نام شهدا ادامه داد: برای نام گذاری شهدا باید حتماً درخواست از آن محله بیاید و رضایت اهالی محل در یک نام‌گذاری در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 4361588

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر قم قم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز دهه کرامت خطبه های نماز جمعه بیرجند زلزله مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • BRT کرج تا کمالشهر ادامه می‌یابد؟
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است