Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:هزار و ۵۸ حلقه تایر سهمیه خراسان جنوبی،به ناوگان باری و مسافری استان اختصاص یافت.

وی افزود:توزیع این لاستیک ها از بیست و چهارم تیر در استان آغاز شده است.

گرجی گفت:از ابتدای آغاز طرح اختصاص سهمیه لاستیک، تاکنون 400 حلقه انواع لاستیک سنگین و نیمه سنگین باری و مسافری و 658 حلقه ویژه ناوگان سواری کرایه عمومی برون شهری (سمند و پژو) به استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود:از این سهمیه 914 حلقه تایرهای تولید داخلی است .

وی اظهار کرد:سهمیه لاستیک استان برای صدور حواله در اختیار انجمن های صنفی قرار گرفته و توزیع لاستیک در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

بیش از هزار حلقه تایر به ناوگان حمل و نقل استان اختصاص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۲۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان

سید عبدالرحمن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹ میلیون تن کالا در قالب ۵۶۰ هزار سفر باری از مبدا کردستان به دیگر نقاط کشور جابجا شد که جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی سابقه نداشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از رشد حدود ۳۰ درصد جابه‌جایی کالا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و افزود: جابجایی این میزان کالا با استفاده از بارنامه تمبرهای دولتی در استان سابقه نداشته و رکورد جدیدی به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: این مهم با تلاش‌های صورت گرفته برای اولین بار اتفاق افتاد که با همکاری فعالین صنف حمل ونقل از جمله رانندگان میسر گردیده است. حسینی، عمده کالاهای حمل شده را کالاهای معدنی، کشاورزی و مواد شیمیایی را اعلام کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۷۰ شرکت حمل ونقل کالا، حدود ۸ هزار دستگاه انواع ناوگان باری و ۱۵ هزار نفر راننده حرفه‌ای در استان فعالیت دارند.

کد خبر 6085510

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد