Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به دلایل تغییرقانون کسرخدمت رزمندگی، ایثارگری وآزادگی گفت: چون سال گذشته حدود ۳۵۸ هزار نفرثبت نام کرده بودند اگرمی خواستیم با قانون قبلی عمل کنیم عده زیادی شامل کسرخدمت نمی شد لذا آن را تغییر دادیم.

سردار ابراهیم کریمی، جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگو با خبرنگار انتظامی شبستان با اشاره به قانون جدید کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد برای هر ماه 12 روز کسر خدمت برای مشمولان تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به دلایل تغییر قانون کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی تصریح کرد: دلیل تغییر قانون قبلی این بود ،چون سال گذشته حدود 358 هزار نفر ثبت نام کرده بودند اگر می خواستیم  با قانون قبلی عمل کنیم ،عده زیادی شامل کسر خدمت نمی شدند لذا بر آن شدیم طرح جدیدی را جهت کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی  تعریف و اجرا کنیم.

 

سردار کریمی تصریح کرد: بنابراین طبق مکاتباتی که با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم و هماهنگی هایی که با مجلس  شورای اسلامی صورت گرفت ،مقرر شد طرح جدیدی را اجرایی کنیم که کلیه مشمولان از کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی استفاده کنند، به همین دلیل قرار شد مشمولان به ازای هر ماه 12 روز از کسر خدمت  بهره مند شوند.

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: بر اساس توافق اولیه در سال گذشته مقرر شده بود هر سال 20 هزار نفر را که دارای بیشترین امتیاز بودند از این کسر خدمت ها بهره مند شوند که در کل برنامه پنج ساله فقط 100 هزار نفر می توانستند از قانون کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی استفاده کنند که خود ما نیز موافق اجرای این قانون نبودیم لذا تصمیم به تغییر آن گرفتیم.

 

وی با بیان اینکه قانون جدید کسر خدمت رزمندگی، ایثارگری و آزادگی شامل همه مشمولان می شود، اظهار کرد: در صورتی که مراحل قانونی آن طی و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان وظیفه عمومی ناجا ابلاغ شود ما آن را اجرایی خواهیم کرد.

 

سردار کریمی با بیان اینکه سربازان در حال خدمت نیز می توانند از قانون جدید کسر خدمت بهره مند شوند، افزود: آنها دیگر دغدغه اینکه آیا مشمول آن 20 هزار نفر می شوند یا خیر را ندارند، همه این مشکلات و دغدغه ها از بین می رود. تفاوتی ندارد که فردی یک ماه سابقه داشته یا 20 ماه، هر فردی متناسب با سابقه اش مشمول کسر خدمت می شود.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهرام قاسمی نماز جمعه روزنامه های ورزشی فوتبال ایران هرمزگان مجلس وزارت خارجه گردشگری دریایی شیراز ورزش ایران رزمندگی ایثارگری و ازادگی سردار کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

مصوبات جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور از سوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح ابلاغ و تکالیف جدیدی برای دستگاه‌های اجرایی کشور تعیین شد.

به گزارش ایسنا، مصوبات هشتادوسومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور در نامه‌ای از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد. 

مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور را می‌توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی