Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:30:20 GMT

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۰۵۹۱

مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین رزمی کاران این سبک از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پابان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان آریا الله ، کوروش کریمی ، فرشاد آقابزرگی ، ابوالفضل موسی زاده در اوزان مختلف با غلبه برابر رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کیک بوکسینگ گیلان را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در پایان رقابت های رده سنی نوجوانان آیدین بشارتی ، علیرضا مهمان نواز ، محمد مرادی ، حسین رستگار ، سروش وحیدیان ، امیرمحمد قویدل و احمد رستگار در اوزان مختلف توانستند برابر حریفان خود به برتری دست یابند و مقام قهرمانی را کسب کنند.
در پایان رقابت های رده سنی جوانان نیز آرمین رضایی ، امیررضا چگینی، علی فتحی ، علی پورکاظمی ، کیارش اسماعیلی ، محمدحسین صفری و مهدی صالحی در اوزان مختلف با برتری برابر تمامی رقبای خود مقام قهرمانی را اختصاص دادند.
همچنین در پایان رقابت های کیک بوکسینگ رده سنی بزرگسالان گیلان دانیال یوسف نژاد ، رضا جوادی ، سلیم شرافتی ، بیژن آقایی نژاد ، منصور یوسفی ، پیمان رنجبر ، روح الله شادپور ، کمیل اکبرپور و سیدمحمد اسماعیل صفت در اوزان مختلف عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تمامی نفرات برتر مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی گیلان در رده های سنی مختلف ، حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان گیلان المپیک عنوان قهرمانی قهرمانی کیک رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان