Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرالساداتی می‌گوید: من را به برنامه «پیش رو» دعوت کردند اما می‌دانستم ممکن است برخی تحمل انتقاد نداشته باشند و نگذارند برنامه پخش شود این دعوت را در صفحه شخصی‌ اعلام کردم تا اینکه روز گذشته تماس گرفتند و با بهانه‌ عجیب خبر لغو حضور من را دادند. ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، سید مهدی صدرالساداتی درباره لغو حضورش در برنامه شبکه چهار می‌گوید: «دو روز پیش بود که آقای موسوی، تهیه کننده برنامه «پیش رو»، من را به برنامه شان دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که می‌دانستم ممکن است برخی تحمل انتقاد نداشته باشند و نگذارند برنامه من پخش شود، این دعوت را در صفحه شخصی‌ام در اینستاگرام که بیش از صد هزار نفر آن را می‌بینند، اعلام کردم تا اینکه روز گذشته تماس گرفتند و با بهانه‌ای عجیب خبر لغو حضور من در برنامه شان را دادند.»

این فعال فضای مجازی که به طلبه اینستاگرام معروف است راجع به بهانه مسئولان برنامه «پیش رو» برای لغو دعوتش می‌گوید: «با وجود اینکه این برنامه فقط یک مهمان دارد و قرار بود من در آن حاضر شوم به من گفتند که نمی‌توانیم دوتا مهمان داشته باشیم؛ مهمان برنامه این هفته ما آقای زائری است و برنامه شما لغو شده است! بعد از آن هم گفتند که حالا هفته‌های آینده با شما تماس می‌گیریم و شما را دعوت می‌کنیم.»

او ادامه می‌دهد: «من بخاطر این برنامه و این دعوت از قم تا تهران آمده بودم و به نظرم این رفتار، رفتار اخلاقی و رسانه‌ای نیست که با بهانه آوردن آن را لغو کنند.»

صدرالساداتی در پاسخ به این سوال خبرنگار «جوان آنلاین» که چرا پیگیر آقازاده‌ها شده‌اید، می‌گوید: «در حال حاضر سراغ تمام آقازاده‌ها نرفته‌ایم. البته فعلا! همچنین سراغ آقازاده‌هایی رفته‌ام که فخرفروشی‌ها و کارهایشان را به نمایش گذاشته‌اند و قصد دارند که دیده شوند! من به آن‌ها کمک می‌کنم که بهتر دیده شوند!»

سید مهدی صدرالساداتی در رابطه با این موضوع که چرا با اشرافی‌گری مخالف است، می‌گوید: «متاسفانه مردم در بدترین شرایط در 30 سال اخیر زندگی می‌کنند. آن‌ها فشار اقتصادی شدیدی را متحمل شده‌اند. حتی خیلی از آن‌ها نمی‌توانند کالای اساسی زندگی‌شان را تهیه کنند؛ بنابراین آقازاده‌ها هیچ حقی ندارند فخرفروشی کنند و تصاویرشان را به نمایش بگذارند.»

منبع:جوان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار تحول رادیو در ایام نوروز با "گپ شب" به تقاطع مجازی رسانه ها می رسد!

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، درباره ادامه این رویکرد توضیح دهید؟ می گوید: فضا و سپهر رسانه ای امروز متحول شده و عصر رسانه های سنتی و منحصر به خود تمام شده است. با ظهور فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تغییر زمین و قواعد بازی، ساختار برنامه ها نیز تغییر کرده و به سمت قواعد عصر دیجیتال حرکت کرده است که در آن قدرت مخاطب از مصرف کننده منفعل به کاربر فعال تغییر کرده و به شدت رقابتی است. در چنین شرایطی دیگر مدل های ارتباطی یک سویه جواب نمی دهد. بنابراین رسانه برای حفظ مخاطب باید متناسب با شرایط زیست بوم متحول شود، چرا که خصوصا نسل امروز و فردا  که به "Z"(به معنی زومر یا بومی دیجیتال) و در ادامه "آلفا" شهره هستند با رسانه های تعاملی وب محور و شبکه های اجتماعی رشد و پرورش یافته اند و ذائقه و سبک مصرف رسانه ای خاص خود را دارند.

وی ادامه می دهد: در چنین عصری که از فلسفه اش به "جهان شبکه ای" تعبیر می شود، حتی مدل حکمرانی و مدیریت نیز در جهان شبکه ای شده است. نمونه اش مدل های خاص مدیریت در خانه های خلاق و نوآوری. با این حال رادیو همچنان می تواند با ویژگی‌های خاص و متمایزش قلب تپنده رسانه باشد. رادیو سال ها قبل از اینکه بستر وب و اینترنت به وجود بیاید اولین رسانه تعاملی بوده است، به خصوص نمایش رادیویی چرا که مخاطب نمایش رادیویی خود یک کارگردان بالفعل است که در ذهن خود تصویر سازی می‌کند، بازیگر انتخاب می‌کند، طراحی صحنه و لباس و دکور انجام می دهد و دنیایی را مجسم می‌کند که در تلویزیون و رسانه‌های دیداری بر عهده کارگردان است. این امکان خاص خیال انگیز باعث می‌شود که رادیو و نمایش رادیویی ظرفیت های خاص و استثنایی داشته باشد که رقیبی نتواند جایش را بگیرد. اما وقتی از رسانه صحبت می‌کنیم این یک مفهوم کلان است و باید بپذیریم که در عصر حاضر و معادلات رسانه ای امروز حتی عصر تلویزیون هم به سر آمده. این عصر اصطلاحا عصر رسانه های متقاطع(cross media) تلقی می‌شود. یعنی رسانه‌ها باید هم افزایی بکنند، در تعامل اثرگذارتر با مخاطب پیش بروند و رادیو هم غیر از این نیست. البته در معاونت صدا این سیاست تحت عنوان رسانه خلاق صدا پایه به جد دنبال می‌شود.در این باره می توان به شکلی از رسانه صدا پایه مانند ویدئوکست ها  و پادکست ها در دنیا اشاره کرد که طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد. در واقع مدل رسانه ای امروز روزآمد، تعاملی، هم افزا و یک تیر با چند نشان شده. ما هم متناسب با بودجه رادیو و امکانات موجود وارد این عرصه شده ایم و جدیدترین اثرمان در این مسیر با همکاری مشترک تلویزیون سپهر معاونت فضای مجازی صدا و سیما به تولید رسیده که قرار است منتخبی از قسمت هایش از شبکه نسیم سیما نیز به روی آنتن برود.

مدیر رادیو نمایش تاکید می کند: یکی از همکاران خوشفکر و خلاق ما به نام میثم کریمی، طرح برنامه "گپ شب" را در این بستر و در قالب ویدئوکست ارائه کرد که ایده پردازی و اجرا برای خودش است و در مدیریت فضای مجازی اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش تولید می شود. ضمن گفت و گویی که با آقای مصطفی موسوی مدیر شبکه سپهر معاونت فضای مجازی سازمان داشتیم قرار شد کار را ضمن همکاری مشترک به تولید برسانیم. روال پخش به این گونه خواهد بود که علاوه بر پخش صوتی از رادیو نمایش، پخش تصویری از تلویزیون اینترنتی سپهر و تلوبیون و سایت رادیو نمایش، منتخبی از قسمت ها از شبکه نسیم سیما، به صورت پادکست و ویدئوکست در بستر شبکه های اجتماعی و رسانه های وب محور مختلف نیز بارگذاری شود. این یعنی هم افزایی روزآمد و یک تیر با ظرفیت تمام نشان های موجود. وی در پایان گفت: این برنامه در طول سال و پس از پایان فصل اول با همین روند پخش، به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • از کارشناسی تخصصی تا استندآپ کمدین؛ آن صحبت‌ها را جدی فرمودید؟
  • دعوت از ٢٩ بازیکن برای دو دیدار برابر ترکمنستان
  • دعوت قلعه نویی از ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی/ خداحافظی با حاج صفی و انصاری فرد؛ چشمی هم دعوت نشد
  • ۲۹ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
  • قلعه نویی 29 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد؛ احمد نور همچنان غایب
  • آقازاده فاسد این مسئولین ارشد زیر تیغ رفتند
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد!
  • قطار تحول رادیو در ایام نوروز با "گپ شب" به تقاطع مجازی رسانه ها می رسد!
  • «احمد مجدزاده» نه، تلویزیون «احمد خطر» را دوست دارد
  • ماجرای دعوت هندی‌ها از اصغر فرهادی