Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@22:55:29 GMT

تولید تندر 90 و ساندرو متوقف نمیشود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۰۹۹۲

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی تاکید کرد تولید خودروهای خانواده تندر ۹۰ و ساندرو متوقف نخواهد شد. ناطقان: محمدرضا نجفی‌منش، اظهار کرد: شرکت رنو نیز همچون سایر شرکتهای بین‌المللی از تحریم‌ها متاثر خواهد شد اما برخلاف آنچه که گفته شده، فعالیت‌هایش را در ایران متوقف نخواهد کرد.
وی با بیان اینکه البته فعالیتهای رنو نیز تحت تاثیر تحریم‌ها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها باعث ایجاد مشکل در نقل و انتقال مالی خواهد شد که خود موجب کاهش سطح فعالیتها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی ادامه داد: طبق بررسی ما سطح فعالیت‌های رنو در ایران به دلیل تحریمها و مشکلات نقل و انتقال مالی کاهش خواهد یافت اما به هیچ وجه قطع نخواهد شد.
وی افزود: بنابراین برخلاف آنچه که گفته شده تولید محصولات فعلی رنو در ایران شامل خانواده تندر ۹۰ و ساندرو همچنان ادامه یافته و قطع نخواهد شد.
نجفی‌منش با بیان اینکه رنو تمایلی به کاهش فعالیتهای خود در ایران ندارد، ‌تصریح کرد: با این حال تحریم و مشکلات نقل و انتقال مالی فعالیتهای رنو در ایران را محدود خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، پیش از این اخباری مبنی بر احتمال توقف تولید محصولات رنو در ایران در نیمه دوم سال جاری میلادی، منتشر شده بود.
منبع: ایسنا برچسب ها: تولید تندر 90 ، ساندرو ، صنایع همگن قطعه‌سازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تولید تندر 90 ساندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه _ تبریز یک دستگاه خودروی سواری ساندرو از جاده منحرف و واژگون  شد.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:این حادثه ۲ مصدوم  داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!