Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آقای محمود زمانی قمی که در نشست مشترک فرمانداران وبخشداران استان در بافق سخن می گفت افزود فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت و هماهنگ کننده دستگاه ها و ادارات از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و مسئولیت های متعددی مورد توجه آنان است.

وی گفت در نشست های بررسی مسائل ومشکلات شهرستان های استان مسائل ومشکلات زیر ذره بین می رود و با همفکری مسئولان برای حل آنان چاره اندیشی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی قمی شهرستان بافق را نیز در حوزه صنعتی ،معدنی ، گردشگری وموقعیت استراتژیکی مهم دانست وبر لزوم مراقبت از کارگاه های تولیدی و بنگاه ها در استان،صیانت از واحدهای تولیدی،خدماتی و اقتصادی و ضرورت توجه مسئولان به کارآفرینان تاکید کرد.

فرماندار بافق نیز دراین نشست گفت خوشبختانه  طرح های عمرانی بافق نظیر راه مواصلاتی این شهرستان  از بن بست بیرون آمده و تنها آسفالت 11 کیلومتر دیگر آن باقی مانده که آن هم نیز شروع شده  است.

آقای زاده رحمانی  افزود  دربحث شیلات نیز مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا حل شده و 4 مزرعه پرورش ماهی تیلاپیا در شهرستان کار خود را آغاز کرده اند و این مزارع قابلیت افزایش تا شش مزرعه را نیز دارا هستند .

وی در بحث صنایع جانبی شهرستان نیز گفت: در صنایع جانبی نیز طرح ملی گندله سه چاهون ۵۴ درصد پیشرفت کار  دارد که تجهیزات آن نیز خریداری شده است‌.

آقای سلیمانی امام جمعه بافق نیز دراین نشست ضمن معرفی بافق بعنوان شهری کارگری بر لزوم تعامل وهمدلی دراین شهرستان تاکید کرد.

دومین نشست مشترک فرمانداران وبخشداران استان یزد با حضور استاندار یزد و امام جمعه بافق  در شهرستان بافق برگزار شد.

ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر ضرورت حضور بخشداران وفرمانداران در میان مردم +آلبوم تصاویر

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق نشست مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903034

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا