Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی، انقلاب اسلامی ایران را مبتنی بر تجربه رابطه امام و امت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری صبح امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ انقلاب است؛ انقلابی که همه معادلات سکولاریستی را بر هم زد و مبتنی بر تجربه رابطه امام و امت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی افزود: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارای سرمایه‌های عظیمی مانند خودباوری همراه با خداباوری، اعتماد به تجربه موفق حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه، ضرورت مقاوم‌سازی فرهنگی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران 4 هدف دارد، گفت: تبیین ظرفیت‌های نظری و عملی انقلاب اسلامی، تبیین کارنامه نظام اسلامی، تبیین مواجهه با چالش‌ها و آینده‌پژوهشی انقلاب و نظام اسلامی از اهداف این همایش است.

خیری خاطرنسان کرد: همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در شش محور مبناشناسی، فرهنگ و اجتماع، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، کشاورزی و صنعت، آموزش و تحقیقات و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران را 9 تا11 بهمن سال جاری در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 30 شهریور 1397 و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 آبان 1397 است.

انتهای پیام/4062

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه از برگزاری نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو خبر داد و اظهار کرد:  این همایش در ۱۵ محور با موضوعات حجاب و عفاف با همکاری دفتر امام جمعه ماکو و معاونت فرهنگی منطقه آزاد ماکو در ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ مجری و دبیر علمی برگزاری این همایش بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو بوده و مقالات ارسالی به همایش در Civilica و ISC نمایه می‌شوند. سخنران اصلی این همایش حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود و همچنین بیش از ۲۵۰ مهمان داخلی و خارجی نیز در همایش شرکت می‌کنند.

نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان

امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار مسائلی را از دانشگاه‌ها و دانشجویان مطالبه کردند و همین امر موجب سنگین‌تر شدن مسئولیت دانشگاهیان در سال جدید شده است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، به نقش ویژه دانشگاه‌ها در حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری اشاره و خواستار فعال شدن دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال به‌عنوان جهش تولید با مشارکت مردم تأکید کرد.

وی با بیان نقش مؤثر دانشگاه‌ها در مسئله دانش‌بنیان عنوان کرد: جهش تولید به غیر از راه‌های علمی محقق نمی‌شود و ضروری است دانشگاه‌ها در طول سال در همه برنامه‌ها و جلسات خود، مسئله تحقق شعار سال را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد