Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@06:43:40 GMT

پنج طرح درمانی در آران و بیدگل تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۲۴۷۰

پنج طرح درمانی در آران و بیدگل تکمیل شد

دکتر مسعود دهقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح ها نزدیک به 49 میلیارد ریال می باشد که از سوی دولت و کمک های نیکوکاران تامین شده است.
وی افزود: طرح ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت کریمشاهی در سفیدشهر با اعتبار 15 میلیارد ریال، خانه بهداشت روستای علی آباد کویرات با سه میلیارد ریال، مرکز بهداشت حسین آباد بخش کویرات با 75 میلیارد ریال، پایگاه سلامت امام رضا (ع) با 35 میلیارد ریال و بلوک زایمان بیمارستان شهید رجایی با اعتبار 20 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به مشارکت بیش از 90 درصدی نیکوکار آران و بیدگلی در ساخت مرکز سلامت کریمشاهی سفید شهر اضافه کرد: باید از ظرفیت افراد نیکوکار بیشترین بهره را برد چرا که می توانند اقدام های گسترده ای در بخش زیرساخت ها، تجهیزات و درمان این شهرستان انجام دهند.
او همچنین گفت: 2 باب بیمارستان در حال ساخت با مشارکت نیکوکاران آران و بیدگل بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته دکتر دهقانی، آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر نزدیک به 100 تخت بیمارستانی در 2 باب بیمارستان دارد که با بهره برداری از طرح های بهداشتی جدید تعداد تخت های این شهرستان به 200 عدد افزایش می یابد.
این شهرستان که زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد، در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است. 
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اصفهان بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی درمان شبکه بهداشت و درمان رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، اکبر ایازی با اشاره به اقدامات این سازمان درحوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار داشت: اقدامات ما در این سازمان بر مبنای مشارکت و نشاط اجتماعی بوده است که راه اندازی ساختمان نشاط، سالن ورزشی امیرکبیر، راه اندازی مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی، راه اندازی مرکز شهرکردشناسی، راه اندازی دبیرخانه نمد، افتتاح پیست دوچرخه سواری و افتتاح تنیس خاکی بانوان از پروژه های شاخص این سازمان در سال گذشته بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: برای اجرای این پروژه های شاخص سازمان ۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال اجرای ۵٠عنوان برنامه متنوع در هفته شهرکرد با همکاری نهادها و سازمان‌ها پیش‌بینی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894928

دیگر خبرها

  • کشت هندوانه ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • آغاز کشت هندوانه‌ی ارگانیک دیم در چاله سنبک آران و بیدگل
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • بهره مندی بیش از ۳۳۰۰ نفر از خدمات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کردستان در نوروز 
  • سازمان غذا و دارو یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های نظارتی و رگولاتور با اعتبار بین‌المللی است