Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه نسبت به کم کاری برخی از مسئولان کشوری انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در نشست پیگیری رفع مشکلات بخش تولید اظهار داشت: از مدیران انتظار داریم برای تحصیل منافع مردم استان در حوزه کاری خود جسارت داشته و آماده پرداخت هزینه باشند.

بازوند افزود: باتوجه به وضعیت خاص استان در بحث اشتغال، دستگاه‌های دولتی  باید نسبت به بخش تولید در حد توان و در چارچوب قانون تساهل به خرج دهند و مشکلات احتمالی را ابتدا در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بازوند در ادامه با انتقاد از کم‌کاری برخی مسئولان کشوری، گفت: وقتی این مسئولان در انجام وظایف خود نسبت به استان‌ها کم کاری می‌کنند، مسئولیت پاسخگویی این‌کم‌کاری بر دوش مدیران استانی می افتد.
 
استاندار کرمانشاه افزود: زور برخی تصمیم گیرندگان کشوری به استان‌های متمول و توسعه یافته نمی رسد، اما در قبال استان‌های محروم سخت‌گیری‌های غیرضروری اعمال می‌کنند. که انتظار است مدیران استانی با جسارت و سماجت این روند را تغییر دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت قانون استان کشوری زور رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

به گزارش این گزارش، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

کد خبر 6096828 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا