Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران ، در ابتدای جلسه پرتو زاده معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گزارشی از تغییرات قیمت کالاهای اساسی طی هفته گذشته تا کنون ارائه داد، بر این اساس قیمت شیرخام با ۹ درصد افزایش از ۱۴۴۰ تومان به ۱۵۷۰ تومان رسیده که تغییرات قیمتی در اقلام ماست،پنیر و سایر مواد لبنی به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گزارش صمت استان تهران آمده است؛نوسان قیمت مرغ این قلم کالا را به هر کیلوگرم ۹۵۰۰ تومان رسانده است و برای کنترل این افزایش قیمت شرکت پشتیبانی امور دام به عرضه مرغ گرم در میدان بهمن تهران اقدام کرده است.
پرتوزاده افزود : قیمت مصوب مرغ زنده در ستاد تنظیم بازار ۵۱۵۵ تومان است اما تا حدود ۶۲۰۰ تومان هم در هر کیلوگرم به فروش می رسد ، قیمت مرغ گرم نیز در هر کیلوگرم ۸۱۷۵ تومان مصوب است اما تا ۹۳۰۰ تومان هم به فروش می رسد و برای کنترل این فاصله قیمتی شرکت پشتیبانی امور دام توزیع مرغ گرم در میدان بهمن را ادامه می دهد تا به قیمت مصوب برسیم.
معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با اشاره به دستور وزیر برای جلوگیری از خروج دام از کشور برای کنترل عرضه و قیمت در داخل گفت: مقایسه تغییرات قیمت گوسفند زنده و گوشت گوسفندی از سال گذشته تاکنون نشان می دهد ۲۸.۷ درصد در قیمت گوسفند زنده و حدود ۲۲ درصد در قیمت گوشت گوسفندی تغییرات مشاهده می شود.
در ادامه نماینده جهادکشاورزی استان تهران گزارشی از اقدامات انجام شده برای کنترل بازار عرضه دام زنده در روز عید قربان ارائه داد و افزود:براساس برآورد دامپزشکی،۵۰ هزار رأس دام کوچک برای کشتار در عیدقربان نیاز است.
وی ادامه داد: برای جبران کمبودها برنامه ریزی واردات از طریق توزیع ۳هزار لاشه وارداتی انجام شده است و امور عشایر استان تهران نیز ۶ هزار رأس دام برای توزیع در روز عید قربان تأمین می کند.
در ادامه جلسه موضوع تنظیم بازار ایام محرم در استان تهران در دستور کار قرار گرفت که بر اساس گزارش ارائه شده؛ میزان اقلام اساسی مورد نیاز استان در این ماه در اقلام برنج ۸ هزار تن،شکر ۳ هزارتن ،گوشت مرغ و گوشت قرمز (مخلوط) هرکدام ۵ هزار تن سهمیه درخواستی استان تعیین شده است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دام رأس عید قربان تنظیم بازار قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید