Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب‌ و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: ابلاغ 257 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به منظور اجرای شبکه انتقال آب از پایاب سدهای چندیر و سومبار به مزارع پایین دست این سدها در سال مالی 97 به سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اعلام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، بهروز عربی، مدیر امور آب‌ و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما در این باره اظهار کرد: این اعتبار 257 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به صورت 100درصد طی سال مالی 97 اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عربی خاطر نشان کرد: در سال مالی 96، اختصاص اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مبلغ هفت میلیارد تومان بود.

 

افزون بر این، وی خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز سال مالی 97، ردیف اعتبارات ملی بودجه سال مالی 97 خراسان شمالی برای پروژه های آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان مبلغ 13 میلیارد تومان مصوب شده است که در قالب اسناد خزانه اعطا می شود.

 

وی افزود: این اعتبار ملی مصوب یاد شده برای تسویه دیون با پیمانکاران هزینه خواهد شد.

 

مدیر امور آب‌ و خاک سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در خاتمه به کاهش بارندگی ها، کاهش منابع آب های سطحی و زیرزمینی در خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کاهش منابع آبی به ویژه آب های سطحی موجب شده است تا کشاورزان بالادست و پایین دست چشمه ها و رودخانه با یکدیگر نزاع داشته باشند و این وضعیت به یک چالش مهم در عرصه کشاورزی استان تبدیل شده است.

 

وی تصریح کرد: بخشی از اراضی کشاورزی استان به همین علت غیرقابل کشت شده اند.

 

عربی خواستار شد: کشاورزان بالادست در اختصاص آب به کشاورزان پایین دست سخاوتمندانه تر رفتار کنند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان