Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
رئیس پلیس پایتخت از بازداشت ۳۵ نفر در رابطه با هفت پرونده اقتصادی ارجاع شده به پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد که صبح امروز در مقر پلیس پیشگیری تهران بزرگ اجرا شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره برخورد پلیس پایتخت با مفاسد اقتصادی و متخلفان بازار طلا و ارز اظهارکرد: هفت پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی در حوزه‌هایی همچون سکه، ارز، خودرو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به پلیس تهران ارجاع شده است که تاکنون 35 نفر از مرتبطان با آن بازداشت و احضار شدند.

وی با بیان اینکه با دستور مقام قضایی پنج نفر از این افراد به زندان منتقل شده‌اند، گفت: افرادی که فضای بازار را ملتهب کردند از جمله افرادی بودند که توسط پلیس بازداشت شده‌اند. این افراد با رفتارهای متقلبانه و اعلام قیمت‌های دروغین فضای جامعه را ملتهب می‌کنند که در همین راستا روز گذشته تعدادی از این دلالان احضار شدند.

به گفته رحیمی، پلیس علاوه بر پرونده‌های مفاسد اقتصادی با دلالان، سوداگران و افرادی که بخواهند فضای عمومی جامعه را متشنج کنند برخورد می‌کند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضائی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری‌اصل تصریح کرد: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 740002

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال