Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@19:58:24 GMT

شرکت خدمات 20 ارائه کننده خدمات لوله بازکنی در تهران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۴۱۸۳

رپورتاژ / لوله بازکنی یکی از نیاز های ضروری در کلان شهر ها به شمار می رود. شاید شما هم نیاز اورژانسی به لوله بازکنی داشته اید. در این مقاله بهترین شرکت برای لوله بازکنی در تهران را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شرکت خدمات 20

شرکت خدمات 20 یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات لوله بازکنی ، رفع نم و تعمیرات سرویس کولر در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت خدمات 20 می توانید به آدرس اینترنتی ....... مراجعه کنید.

ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران توسط گروه خدماتی 20 در هر لحظه از شبانه روز با بهترین هزینه و در اسرع وقت انجام می پذیرد.

 

شرکت خدمات 20 با دارا بودن پیشرفته ترین ابزار و تعهد کاری مورد اعتماد اقشار مختلف کلان شهر تهران می باشد شرکت خدمات 20 با کادر مجرب و حرفه ای ، هزینه مناسب و اخلاق و تعهد شغلی  بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

لوله بازکنی گروه خدماتی 20 در تمامی مناطق تهران دارای نمایندگی فعال می باشد و تلاش ما این است که شما همشهریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای نیاز خود را بر طرف کنید

انواع روش های لوله بازکنی

1)لوله بازکنی به روش پمپ هوا:

در این روش با استافده از پمپ هوا که به لوله فاضلاب تزریق می شود مشکل برطرف می گردد. شایان ذکر است در این روش لوله بازکنی تجربه لوله بازکن حائز اهمیت است زیرا استفاده از این دستگاه متناسب با نوع لوله و مکان قرار گیری فاضلاب صورت می گیرد و در صورت اشتباه در تشخیص ممکن است به لوله ها اسیب جدی برسد.

 

استفاده از پمپ هوا در بازکردن لوله فاضلاب زمان بیشتری را نسبت به روش های دیگر می طلبد زیرا لوله بازکن نیاز به تمرکز و مکس بیشتری در روند کار دارد.

 

2) لوله بازکنی با روش پمپ تراکم هوا:

اگر روش نخست برای بازکردن لوله ها مفید نبود می توان از این روش استفاده کرد که در این روش قدرتی که در دستگاه به لوله ها وارد می شود بیشتر است.

 

3)لوله بازکنی به وسیله دستگاه فنر :

یکی از متداول ترین روش ها برای لوله بازکنی استفاده از دستگاه فنر است . در این روش دستگاه فنری را داخل لوله ها می کند که با حرکت فنر در داخل لوله ها مشکل برطرف می گردد.

 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: با تکمیل ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال، گام‌های مؤثری به‌منظور پایداری تولید در سال ۱۴۰۲ برداشته شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری با بیان اینکه ۲۲ پروژه با اعتبار حدود ۸۳۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ تکمیل شد، بیان کرد: ۱۱ پروژه دیگر با اعتبار ۶۸۹ میلیارد ریال در حال اجراست و به‌زودی بهره‌برداری می‌شوند. همه زیرساخت‌های موردنیاز در بخش عملیات و مسئولیت اجتماعی رضایت‌بخش ارزیابی می‌شوند و امیدواریم دیگر پروژه‌های مرتبط با تولید نیز به‌زودی تکمیل شوند.

وی جابه‌جایی خطوط لوله چاه‌های نزدیک به روستاهای همجوار، ایمن‌سازی روستاهای همجوار، احداث دیوارهای حائل، احداث یا بهسازی جاده‌های دسترسی، حفاظت فیزیکی از تجهیزات و کالاهای شرکت، مقاوم‌سازی سازه‌های حامل، استقرار یا جابه‌جایی جرثقیل‌های فرآیندی، احداث فونداسیون ماشین‌آلات فرآیندی و تأسیسات فرآورشی، احداث، تخریب و بازسازی پل‌های مواصلاتی، محوطه‌سازی، احداث گودال‌های جمع‌آوری و ساخت مخازن را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور تضمین تولید پایدار شرکت در سال ۱۴۰۲ برشمرد.

محمد نوری ممبینی، سرپرست امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون نیز گفت: احداث یا بهسازی مدارس، ترمیم مسیرهای دسترسی روستایی، احداث پل‌های دسترسی برای تسهیل کشاورزی و تردد دام و خودروهای روستائیان، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های روستاهای همجوار تأسیسات به‌منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم از سوی امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون انجام شد.

وی همچنین جایگزینی خطوط لوله فلزی با لوله‌های غیرفلزی بعضی چاه‌ها، رنگ‌آمیزی خطوط درون تأسیسات در مجتمع‌های صنعتی، احداث مخازن آب صنعتی در سه مجتمع، احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی کم‌فشار مجتمع صنعتی کوپال به مجتمع صنعتی شماره یک مارون، احداث حوضچه‌های استاندارد برای دفع سلج، توسعه سکوهای مواد شیمیایی، بهسازی فونداسیون‌های بتنی در تأسیسات، احداث دیوارهای پیش‌ساخته بتنی اطراف تأسیسات، محوطه‌سازی و آسفالت واحدهای عملیاتی و احداث بالگردنشین در واحدهای عملیاتی را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که برای سال ۱۴۰۳ در دستور کار امور مهندسی و ساختمان نفت و گاز مارون قرار گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی