Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@04:35:08 GMT

اجرای طرح آموزش مقطع پیش دبستانی مهدالرضا(ع)

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۴۱۹۳

اجرای طرح آموزش مقطع پیش دبستانی مهدالرضا(ع)

مسئول کانون تخصصی قرآن کریم مساجد گیلان از اجرای طرح آموزش مقطع پیش دبستانی مهدالرضا(ع) در استان خبر داد.

نادر حسینی، مسئول کانون تخصصی قرآن کریم کانون‌های مساجد گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: کانون تخصصی قرآن با همکاری مرکز قرآنی آستان قدس رضوی طرح آموزش مقطع پیش دبستانی مهدالرضا (علیه السلام) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این طرح ویژه نونهالان پیش دبستانی است تصریح کرد: کلاس های مذکور بصورت روزانه و حداقل سه روز در هفته برگزار می‌شود.

 

حسینی هزینه ثبت نام برای ۹ ماه تحصیلی را ۱۸۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: هزینه مربی بصورت ماهانه حداقل ۲۰۰ هزار تومان از سوی دفتر استان پرداخت می‌شود.

 

وی اذعان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۲۴۵۴۸۷ تماس حاصل کنند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس آمریکا وزارت خارجه نماز جمعه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت بهرام قاسمی مناطق زلزله زده خشکسالی هرمزگان مهدالرضا ع کانون تخصصی قرآن آموزش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی گفت: طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در حال حاضر و در گام نخست در ۱۰ استان کشور در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در این طرح با تجهیز هر کلاس درس به یک کتابخانه کوچک و جذاب، با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار به دسترس‌پذیری کتاب برای دانش‌آموزان سراسر کشور در بستری مناسب و فرهنگی اقدام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: این برنامه با هدف کمک به توسعه‌ی عدالت فرهنگی و آموزشی و نقش‌آفرینی کانون به عنوان نهاد متولی فرهنگ در حوزه کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

شهبازی با بیان اینکه در این طرح ۱۹ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت دانش آموزشی بیش از چهار هزار ۷۸۸ دانش آموزان انتخاب شده‌ است اضافه کرد: برای هر مدرسه یک قفسه به همراه کتاب‌های متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان انتخاب و خریداری شده و برای هر کتابخانه تعداد ۲ تا ۳ سرگرمی از بین سرگرمی‌های مورد تایید کانون در نظر گرفته شده است. 

وی گفت: این طرح پیرو اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در خصوص پوشش محلات هدف دفاتر تسهیلگری و با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود اجرا خواهد شد که در مرحله نخست در هفته آتی در مدارس مناطق کم برخوردار  به این قفسه‌های کتاب تجهیز خواهند شد. 

دیگر خبرها

  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش آمار بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • کاهش ۰.۴۱ درصدی نرخ بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
  • شرایط ادامه تحصیل ۲۵۸ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج فراهم شد
  • نقش اقتصاد و سرمایه‌گذاری در ترویج هنرهای قرآنی
  • انتخاب آثار نمایشگاه قرآنی/ توجه به اقتصاد در ترویج هنرهای قرآنی