Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@16:08:36 GMT

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ اهل کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۴۳۴۳

نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ اهل کجا هستند؟

رکنا: تا دقایقی دیگر اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ اعلام خواهد شد، اما تاکنون لیست شهر‌های رتبه برتری‌های کنکور اعلام شده است.

به گزارش رکنا، تا دقایقی دیگر اسامی نفرات برتر کنکور سراسری 97 اعلام خواهد شد اما تاکنون لیست شهرهای رتبه برتری های کنکور اعلام شده است.

در زیر لیست شهرهای رتبه برتری های کنکور آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوم ریاضی: نفر اول از بابلسر، نفر دوم از تهران و نفر سوم از قم

علوم تجربی: نفر اول از قوچان، نفر دوم از تربت حیدریه و نفر سوم از تبریز

علوم انسانی: نفر اول از تهران، نفر دوم از اصفهان و نفر سوم از تهران

علوم انسانی: نفر اول از تهران، نفر دوم از اصفهان و نفر سوم از تهران

هنر: نفر اول از اصفهان، نفر دوم از تهران و نفر سوم از تهران

زبان های خارجی: نفر اول از تربت حیدریه، نفر دوم از سمنان و نفر سوم از کرج

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه کنکور شهر تهران تبریز کنکور سراسری عکس دختر جوان قتل ایران من زن دار پرونده دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند