Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت:برخی رسانه‌های خارجی که دشمن نظام هستند، درحال حاشیه سازی در مورد درمان دختران شین‌آبادی هستند.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضایی، رئیس اداره برنامه و بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت در حاشیه برگزاری نشست خبری  روند  درمان دانش آموزان شین آبادی در جمع خبرنگاران گفت: سال ۹۲ مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی  سازمان برنامه و بودجه برای درمان این دانش آموزان به وزارت بهداشت تخصیص داده شد و  بعد از اولین دور پرداخت، مابقی پرداختی‌ها در راستای طرح تحول نظام سلامت به این وزارت خانه تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیچگونه کمبود هزینه‌ای  از نظر ترمیم و درمان دانش‌آموزان شین آبادی نداریم، افزود: هم اکنون نیز با توجه به ادامه درمان و جراحی‌های ترمیمی در بیمارستان حضرت فاطمه، مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای ادامه درمان این دانش آموزان در زمینه لیزر درمانی، پیوند پروتز و سایر جراحی‌ها به این بیمارستان تخصیص داده شده است .

نیازی به اعزام دختران شین آبادی به خارج از کشور نیست

رضایی با اشاره به اینکه سایر  نیاز‌های تجهیزاتی این بیمارستان همچون دستگاه لیزر از محل اعتبار مورد نظر تامین می‌شود، اظهار کرد: سالانه ۱۵ الی ۳۰ هزار نفر در کشور دچار سوختگی می‌شوند، اما برخی رسانه‌های خبری خارجی که دشمن نظام هستند، بر اساس رسالتشان در حال تلاش برای ایجاد حواشی سیاسی در مورد روند درمان دانش‌آموزان  شین‌آبادی هستند.

رئیس اداره برنامه و بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت، ادامه داد: نزدیک به ۴۰ سال است که رسانه‌های مخل انقلاب اسلامی در تلاش هستند  تا با فرافکنی‌ و سیاه نمایی‌ وجهه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را مختل کنند، اما این بار هم یقینا ناکام می‌مانند، زیرا تمام بررسی‌های لازم در سطح بین المللی با  اساتید ترمیمی و متخصص سوختگی سایر کشور‌ها  انجام گرفته و روند درمان آن‌ها همگی مورد تایید اساتید قرار گرفته است و هیچ نیازی به اعزام دانش‌آموزان  به خارج از کشور  نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب