Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین لباسشویی از مهم ترین وسایل منزل می باشد که برای شستن البسه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ماشین لباسشویی اجتناب ناپذیر است و اهمیت آن، بعد از شستن البسه با دست و مشکلات پوستی ناشی از آن نمایان تر می شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی زنبیل، از ال جی، سامسونگ و بوش، می توان به عنوان اصلی ترین برند های تولید ماشین لباسشویی در بازار کشور نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت ها در اوایل هر سال، از آخرین محصولات و دستاوردهای خود رونمایی می کنند. به عنوان مثال، برای کاهش مصرف آب و انرژی، تحقیقات فراوانی را انجام شده و نتایج حاصل از این تحقیقات، تکنولوژی ترموجت می باشد.  فناوری ترموجت تفاوت زیادی در مصرف آب و انرژی ایجاد می کند. در ادامه به معرفی بیشتر این تکنولوژی ها می پردازیم. همچنین با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی می توانید از انواع مدلهای این تکنولوژی دیدن نمایید و یک خرید اینترنتی خوب را تجربه کنید.

تکنولوژی ترموجت

تکنولوژی ترموجت یکی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد و با عملکرد خود مصرف انرژی و آب را کاهش و کیفیت شستشو را بالاتر می برد. همچنین این فناوری قادر است زمان شستشو را بیش از ۳۰ دقیقه کاهش دهد. در ماشین های لباسشویی که مجهز به ترموجت نیستند، آبگیری از قسمت پایین دیگ انجام می شود. سپس بر اساس نوع برنامه مشخص شده آب داغ وارد دیگ می شود. در این حالت آب داغ در پایین و آب سرد در قسمت بالای دیگ تجمع می یابد. لباس ها به مواد شوینده و نرم کننده آغشته می شوند و بدین خاطر  شست و شوی بیشتری نیاز دارند. برای رفع این مشکلات و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی، این فناوری بسیار راهگشا می باشد.

تکنولوژی  QuickDrive

این تکنولوژی برای اولین بار در لباسشویی سامسونگ به کار گرفته شد و زمان لازم برای عملکرد دستگاه را به نصف کاهش داد و بدین طریق صرفه جویی در زمان را که مشتریان همواره به دنبال آن بودند، امکان پذیر شد. البته این افزایش سرعت همچنان با حفظ کیفیت عملکرد ماشین و کارایی مصرف انرژی همراه است و دوام لباس های شما را پایین نمی آورد. در این تکنولوژی، جریان آب به سرعت بر روی لباس ها میریزد و این امر باعث می شود تا مواد شوینده در عمق بافت لباس نفوذ کند و شستشویی کامل را در مدت زمانی کوتاه حاصل نماید. بنابراین برخلاف سیستم شستشوی لباسشویی های معمولی که لباس ها را به بالا و پایین، میچرخانند، تکنولوژی  QuickDrive، لباس ها را به جلو و عقب هم می چرخاند. به این ترتیب حتی در مقایسه با زمان های طولانی تر نیز لباس ها را تمیزتر می شوید.

تکنولوژی  EcoBubble

 تکنولوژی حباب ساز EcoBubble ماشین لباسشویی سامسونگ قبل از چرخه شستشو، آب و شوینده را با هوا ترکیب کرده و حباب می سازد. این حباب ها در بافت لباس نفوذ کرده و تاثیرات ضدعفونی کردن لباس را در زمان کمتر، چندین برابر افزایش می دهند. همچنین با وجود فناوری دکمه Bubble Soak دیگر نگران از بین بردن انواع لکه‌های سرسخت نباشید. به واسطه ی این فناوری لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

این تکنولوژی، به ویژگی های بسیار کارآمدی مجهز می باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

ویژگی Laundry Recipe، پیشنهادات خودکاری را در مورد چرخه شستشوی بهینه بر اساس اطلاعاتی مانند رنگ و نوع پارچه ارائه می دهد و دیگر نیازی نیست که کاربر در مورد مناسب ترین و بهترین چرخه شستشو، حدس بزند.

ویژگی HomeCare Wizard نیز ماشین را مور ازریابی قرار می دهد و مشکلات بالقوه را به کاربر هشدار داده و به سرعت نیز راه حل هایی را برای برطرف کردن آن مشکل، پیشنهاد می کند.

تکنولوژی  True Steam™

این تکنولوژی، آب را به بخار برای شستشو تبدیل می کند، تا مصرف انرژی کمتر و کیفیت بهتری نسبت به سیستم های قبلی داشته باشیم. در این تکنولوژی با بهره گیری از نفوذ ذرات بخار، مواد حساسیت زا و باکتری های مضر از لباس، بدون صدمه به تار و پود پارچه خارج می گردد. ماشین لباسشویی ال جی به دلیل استفاده ازاین تکنولوژی، توسط سازمان هایی مانند AAFA و ASL موفق به دریافت گواهینامه در این زمینه شده است. از طرف دیگر تکنولوژی بخارشوی ال جی تازگی و طراوت خاصی با پخش بخار به لباسها می بخشد که از بین برنده چروک البسه تنها در ۲۰ دقیقه است.

 برای مشاهده قیمت لباسشویی بوش ، سامسونگ و ال جی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید که علاوه بر ارائه محصولات با قیمت مناسب، خدمات بسیاری از جمله تحویل درب منزل، گارانتی اصل تمامی محصولات و همچنین خدماتی تحت عنوان چتر حمایتی را برای آرامش خاطر شما در اختیارتان قرار می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تکنولوژي زنبيل فروشگاه اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)

بهنوش طباطبایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشعاری از فردوسی تصویر جالبی در حرم مطهر امام رضا(ع) به اشتراک گذاشت.

دیگر خبرها

  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند