Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند دبیر این دوره از جشنواره در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور نادر برهانی مرند دبیر این دوره از جشنواره در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی مرند در ابتدای این نشست خود را یک اهل رسانه معرفی کرد و گفت: من قبل از هر کاری خودم را اهل رسانه می‌دانم و اگر در این مدت یک ماه و اندی پاسخگویتان نبودم، عذرخواهی می‌کنم. تلاش کردم تا همگام شما باشم، الان هم زمان گفت‌وگو است و من هم اهل مشاوره و گفت‌وگو هستم.

وی در ادامه افزود: دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر برای این دوره سه نشست رسانه‌ای طراحی کرده که قبل و بعد جشنواره با رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر تاکید کرد: برخی می‌گویند فراخوان امسال با سال گذشته بسیار متفاوت است اما من معتقدم فراخوان امسال رویکرد چندان متفاوتی نسبت به گذشته ندارد. البته به اقتضای شرایط چیزهایی را فراهم کردیم اما در کل فراخوان ادامه منطقی روند چند سال اخیر است که خود من هم آن را دوست دارم، چون به بلوغ نزدیک شده است.

دبیر جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: من روال معمول و همیشگی را در فراخوان رعایت کردم زیرا می‌خواستم در راستای سالهای گذشته پیش برویم. شاید این فراخوان را ادامه نمی‌دادم اما خود را موظف دانستم نگاه واقع‌بینانه به تئاتر و جشنواره فجر داشته باشم.

وی درباره دلیل تاخیر در برزگاری زمان جشنواره تئاتر فجر افزود: ابتدای بهمن ماه مقارن با "ایام فاطمیه" است و برای ما فرصت خوبی نبود تا جشنواره را برگزار کنیم. از سویی نمی‌خواستیم با جشنواره فیلم فجر همزمان شویم و به همین دلایل پس تصمیم گرفتیم تقارنمان با جشنواره موسیقی باشد که کمتر ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. پس با وجود مشکلات این تقویم را بعد از 22 بهمن در نظر گرفتیم.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره تئاتر فجر اخبار جشنواره تئاتر فجر نادر برهانی مرند فراخوان جشنواره تئاتر فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • رشد 42درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سالهای گذشته بی نظیر است