Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@07:13:37 GMT

450 انشعاب آب غیر مجاز در روستاهای قزوین قطع شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۵۳۹۰

450 انشعاب آب غیر مجاز در روستاهای قزوین قطع شد

محمد علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش های دریافتی تا قبل از قطع این انشعاب ها، حدود یک هزار انشعاب آب غیرمجاز در سطح روستاهای استان وجود داشته است.
وی اظهار داشت: بخشی از انشعاب های غیرمجاز پس از انجام بررسی های لازم و طی کردن امور اداری به مجاز تبدیل می شوند.
این مسئول همچنین گفت: گروه سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی قزوین با هر گونه ایجاد انشعاب غیرمجاز مطابق قانون برخورد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده خاطر نشان کرد: دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و همچنین مردم باید در شناسایی و معرفی مشترکین غیرمجاز همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قزوین، نبود دادگاه ویژه برای رسیدگی به پرونده های انشعابات غیر مجاز در دادسراها را یک معضل در برخورد با متخلفان این حوزه دانست و افزود: باید دادگاه ویژه ای برای این منظور توسط قوه قضاییه در نظر گرفته شود تا پرونده های این چنینی در اسرع وقت و خارج از نوبت بررسی و رسیدگی شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قزوین اضافه کرد: به دلیل نبود این دادگاه تا رسیدن نوبت رسیدگی به پرونده های این چنینی مشکلاتی برای ما ایجاد می شود که قابل جبران نیست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در ادامه استفاده از آب برای مصارف غیر آشامیدنی را یکی دیگر از مشکلات اساسی آب و فاضلاب روستایی ذکر کرد و گفت: بیشترین مصرف آب در تابستان در سطح روستاهای استان برای مصارف غیر آشامیدنی بوده که برای حل این معضل باید فرهنگ سازی شود.
علیزاده، سرانه مصرف آب آشامیدنی در روستاهای استان قزوین را 208 لیتر به ازای هر نفر عنوان کرد و افزود: این در حالی است که استاندارد سرانه مصرف باید 120 لیتر در ثانیه باشد.
آب روستاهای استان قزوین از 604 منبع آبی زیر زمینی شامل چاه، چشمه و قنات تامین می شود.
خطوط انتقال آب روستایی استان قزوین دارای یک هزار و 650 کیلومتر طول است.
504 روستا در استان قزوین تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند.
7390*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آب و فاضلاب استان قزوین شرکت آب و فاضلاب شوراهای اسلامی قانون رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برار زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مسؤولان رامسر افزود: عقب ماندگی آب در روستاهای مازندران زیاد بوده ولی توجه خاصی دولت سیزدهم به حل این موضوع داشته است.

وی گفت: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستاهای بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

برادرزاده یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند و ادامه آن نیازمند اعتبارات است.

وی گفت: ۴۹ درصد از سهام آب و فاضلاب مازندران مربوط به شهرداری هاست و پروژه‌های آبی با همت شهرداران و بر اساس تفاهم نامه با آب و فاضلاب اجرایی شد.

کد خبر 6081662

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید