Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش 11 - باشگاه استقلال پس از پشت سر گذاشتن بحران مدیریتی روز های شلوغی را از لحاظ رفت و آمد بازیکنان جدید سپری می کند.به گزارش بلاغ،ورزش 11 - باشگاه استقلال پس از پشت سر گذاشتن بحران مدیریتی روز های شلوغی را از لحاظ رفت و آمد بازیکنان جدید سپری می کند.

طبق اعلام امیر حسین فتحی سرپرست این باشگاه کار انتقال تبریزی به استقلال تمام  شده به حساب می آید و این بازیکن پس از دیدارهای هفته دوم تمریناتش را زیر نظر شفر پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تست های پزشکی نیومایر هم مشکلی نداشته و این بازیکن به احتمال زیاد  امروز به استقلال خواهد پیوست.

الحاجی گرو مهاجم فصل گذشته اوسترشوندس هم مد نظر استقلال است و  به گفته فتحی مذاکرات  با این بازیکن روند مثبتی دارد.                                              

به گفته این مسئول بلند پایه باشگاه استقلال مدیر برنامه های ایمن  حسین و همام طارق در ایران است و قرار شده خود این 2 بازیکن هم وارد ایران شوند تا با آن ها قرارداد امضا شود.

فتحی همچنین مبلغ انتقال مجید حسینی به ترابزون ترکیه را 600 هزار دلار اعلام کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا