Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بختیار رحمانی، این هفته اولین بازی خود برای تیم جدیدش، سپاهان، انجام داد.

به گزارش سایت رسمی نود، بختیار رحمانی را قطعا باید مارکوپولو فوتبال ایران دانست. بازیکنی که در این چند سال بیش از چند ماه در یک تیم نمانده است.

تیم عوض کردن‌های بختیار از تیرماه 1395 شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان لیگ پانزدهم از تراکتورسازی جدا شد و به استقلال پیوست.

حضور بختیار در استقلال موفق آمیز نبود و او در نیم فصل به فولاد خوزستان، تیم گذشته‌اش برگشت.

رحمانی برخلاف تصورات در فولاد هم دوام نیاورد و برای لیگ هفدهم پیراهن پیکان را برتن کرد. او در پیکان هم میهمان چند ماهه بود و در نیم فصل به ذوب آهن پیوست.

او در ابتدای این فصل یک بار دیگر رنگ عوض کرد و در لیگ هجدهم با سپاهان قرارداد بست.

بختیار رحمانی در 25 ماه اخیر پیراهن شش تیم را برتن کرده است. او در در شش نیم فصل اخیر لیگ برتر با شش تیم تراکتورسازی، استقلال، فولاد، پیکان، ذوب آهن و سپاهان به میدان رفته است.

این هافبک که سابقه حضور در جام جهانی 2014 را دارد می توانست رکورد خود را پربارتر هم کند اگر ابراهیم صالحی به پارس جنوبی جم برنمی‌گشت.

با بازگشت صالحی به جم، محدودیت جذب بازیکن لیگ برتری سپاهان از بین رفت و این بازیکن توانست برای سپاهان به میدان برود، در غیر این صورت او نیم فصل اول را برای نفت مسجد سلیمان بازی می کرد و در نیم فصل دوم سپاهانی می‌شد. گردش در هفت تیم در دو سال نیم.

 

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی ویژه بختیار رحمانی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مهر، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوار‌ها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آن‌ها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آن‌ها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوار‌ها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوار‌ها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آن‌ها اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند