Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، جبرئیل نوکنده با بیان اینکه نمایشگاه موزه لوور در تهران یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای موزه‌ای در کشور بود که با موفقیت برگزار شد، گفت: برگزاری نمایشگاه جانبی عکس‌های شادروان عباس کیارستمی، بسیاری از هنردوستان و هنرمندان را به سوی موزه ملی ایران کشاند، 248 هزا رو 945 ایرانی، 2 هزا رو 745 خارجی و در مجموع 251 هزار و 690 نفر از نمایشگاه موزه لوور بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نوکنده برپایی نشست‌های تخصصی به صورت دو هفته یکبار که با حضور متخصصان موزه لوور همراه بود را از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه دانست و اضافه کرد: بسیاری از مقامات عالی رتبه کشور، سفرا، وزرا و نمایندگان مجلس از این نمایشگاه بازدید داشتند، نمایشگاه موزه لوور باعث شد تا توجه به موزه ملی و بازدید از موزه افزایش داشته باشد.
 
رئیس موزه ملی ایران اظهار کرد: هماهنگی بین سازمان میراث‌فرهنگی، شهرداری، صدا و سیما برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه موزه لوور بسیار شایان توجه بود، همچنین همکاری و مشارکت سفارت فرانسه در ایران و وزارت امور خارجه کشورمان در برپایی این رویداد فرهنگی بزرگ قابل تقدیر است.
 
نوکنده گفت: مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه موزه لوور درخواست تداوم این رویه و برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی را داشتند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا روند برگزاری رویدادهایی از این دست ادامه داشته باشد.
 
وی با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه موزه لوور نشان داد موزه ملی ایران استانداردهای لازم را برای برگزاری نمایشگاه‌هایی در این سطح را دارد، افزود: برگزاری سه نمایشگاه خارجی به ما این فرصت را می‌دهد تا برای ادامه این روند با کارنامه موفق و قابل قبولی با سایر کشورها در مورد برپایی نمایشگاه‌های مشترک به گفت‌وگو بنشینیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست موزه ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم