Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@02:43:59 GMT

گفت‌وگو با نفرات برتر کنکور 97 + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۷۰۳۷

گفت‌وگو با نفرات برتر کنکور 97 + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گفت‌وگو با نفرات برتر تهرانی کنکور سال 1397 را در بخش خبری 13 از شبکه خبر مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۹۷ از سوی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

گفتنی است نفر اول گروه علوم ریاضی علیرضا شاطری ( بابلسر)، نفر دوم سید محمد صادق کشاورزی(تهران) و نفر سوم بهار رادمهر ( قم)، نفر اول گروه علوم تجربی امیر رضا براتی ( قوچان)، نفر دوم علی عبدالله زاده ( تربت حیدریه) و نفر سوم عرفان آبادی فرد( تبریز)، نفر اول گروه علوم انسانی فاطمه ملکی ( تهران)،نفر دوم طنین زاهدی کیا (اصفهان) و نفر سوم علی مرتضی قلی ( تهران) ، نفر اول گروه هنر فروغ رنجبر ( اصفهان)، نفر دوم آذین دهقان ( تهران) و نفر سوم نگار علیمحمدی (تهران) و نفر اول گروه زبان های خارجه علی عبدالله زاده ( تربت حیدریه) ، نفر دوم پریسا علاوی طوسی(سمنان) و نفر سوم محمد کاظمی(کرج) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۷ فردا بر روی سایت سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۹۷ منتشر شده و مهلت انتخاب رشته داوطلبان از ۱۵ مرداد تا ۲۰ مرداد خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور کنکور 97 نتایج کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی صدر با اعلام این خبر، گفت: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، گفت: این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ اخذ کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

صدر افزود: داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی هر یک از نوبت های اول و یا دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌ رشته و پذیرش در این آزمون ثبت‌نام کنند و البته این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند. افرادی که منحصراً متقاضی رشته‌های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی هستند نیز می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این داوطلبان لزومی ندارد که در جلسه آزمون حضور پیدا کنند.

وی همچنین تأکید کرد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر انتخاب فقط یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شوند و به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.

صدر در خصوص زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳
  • نفرات برتر نهمین دوره جشنواره ابوذر در کردستان معرفی شدند
  • جزییات ثبت‌نام‌ نوبت دوم کنکور سراسری‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات ثبت‌نام‌ در نوبت دوم کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کسب رتبه برتر کشوری گروه علوم تشریح و بیولوژی سلولی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری مسابقات شنای دختران جام رمضان ۱۴۰۲