Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@17:06:14 GMT

رتبه دوم کنکور هنر: غافلگیر شدم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۷۳۷۷

رتبه دوم کنکور هنر: غافلگیر شدم

خبرگزاری میزان- رتبه دوم گروه هنر در آزمون سراسری سال 97 ضمن ابراز خوشحالی از کسب این رتبه می گوید : رشته هنر بسیار سخت است، از کسب این رتبه غافلگیر شدم .

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،آذین دهقان منشادی رتبه دوم گروه هنر از تهران گفت: فکر نمی‌کردم این رتبه را کسب کنم چرا که پذیرش رشته هنر به دلیل داشتن منابع نامتعارف و ناشناخته، دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانش آموزان باید تمامی منابع را بدون در نظر گرفتن اینکه پرسشی در کنکور می‌آید یا نه، مطالعه و مرور کنند. دهقان منشادی که دبیرستان خود را در رشته ریاضی با معدل ۱۹.۲۰ پشت سر گذاشته است، گفت: می‌خواهم در رشته سینما در دانشکده هنر دانشگاه تهران تحصیل کنم.
وی در پایان نیز، کسب این رتبه را مدیون زحمات پدر و مادرش دانست و از آنان تشکر کرد.

 

 انتهای پیام/

منبع:ایرنا

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور هنر رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد

علی اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

کد خبر 6096857

دیگر خبرها

  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور