Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@17:16:39 GMT

اضافه شدن ناگهانی یک قل به سه‌ قلوها!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۳۷۷۲۵

اضافه شدن ناگهانی یک قل به سه‌ قلوها!

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، خانم نیک پور اهل و ساکن شهرستان شاهرود در زایمان دوم خود صاحب چهار نوزاد دختر شد.
پدر این چهار نوزاد با ابراز خرسندی از تولد این چهارقلوها آن را هدیه خداوند دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به مشورت با دکتر همسرم در شهرستان شاهرود تصمیم بر این شد که برای تولد فرزندانم به بیمارستان امیرالمومنین سمنان مراجعه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیک پور افزود: در تمامی سونوگرافی‌های انجام شده در مراکز مختلف تا لحظه زایمان سه قلو مشاهده می‌شد که در نهایت پزشک در هنگام زایمان همسرم با قل چهارم مواجه شد و الحمدالله همگی در سلامت به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۳ صاحب یک فرزند پسر به نام محمد شدیم که خداوند لطفش را شامل ما کرده و ۴ فرزند دختر به نام فاطمه، رضوانه، ریحانه و عارفه نیز به ما هدیه کرد.

 به دنبال پیگیری‌های قندالی، مدیرکل ثبت احوال استان سمنان، دکتر چاووشی استاندار سمنان به فرمانداری شاهرود دستور داد که به مشکلات احتمالی این خانواده توجه ویژه کنند.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها امتناع می کند
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند