Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، فاطمه عباسی با اشاره به شیوع طلاق در جهان و متقابلاً کشور ایران گفت: حمایت های اجتماعی، روانشناختی، بهداشتی و توانمندسازی افراد در معرض آسیب طلاق را بر عهده گرفته ایم.

وی افزود: برای زنان آسیب دیده و در معرض آسیب نیز خدمات مددکاری، روانشناسی، بهداشتی و اقتصادی را در قالب مرکز بازپروری زنان آسیب دیده اجتماعی ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به خانه امن زنان تحت خشونت خانگی تصریح کرد: هدف اصلی سازمان بهزیستی حمایت و توانمندسازی زنان و بازگشت آنها به خانواده است، لذا اگر شرایط بازگشت برای زنان تحت خشونت خانگی مهیا نشود در این مراکز تا زمان بهبودی کامل نگهداری می شوند.

عباسی، با اشاره به خدمات جامع و متنوع بهزیستی به اقشار آسیب دیده گفت: در حال حاضر 126 مرکز درمان اعتیاد برای زنان، 6 مرکز مخصوص کودکان و 2 مرکز مادر و کودک در کشور دایر است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: طلاق جهان ایران زنان درمان بهزیستی خشونت خانواده اعتیاد کودکان زنان پارس خانگی راه اندازی پارس نیوز خانه امن تحت خشونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۳۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، طی حکمی معصومه مقیمی را به سمت مشاور رییس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور، منصوب کرد. همچنین در مراسمی از تلاش‌ها و زحمات فاطمه واعظ جوادی در دوران خدمت در این سمت تقدیر شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده سرکارعالی؛ به موجب این حکم به سمت مشاور رئیس سازمان و سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام تکالیف موفق و مؤید باشید.

توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی، مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاربست تفکر انقلابی، بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد، ضروری است بر مبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق مأموریت‌های محوله حرکت نمایید.

کد خبر 6057308

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار مازندران
  • آتش یک استودیوی قدیمی در قاهره را از بین برد
  • مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • واریز مستمری ۳ برابری بهزیستی برای سیل‌زدگان سیستان
  • زنان چگونه کسب و کار خانگی ایجاد می کنند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • زنان چگونه شغل خانگی راه می اندازند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی